شناسهٔ خبر: 57469562 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اتصال ۲۹۵ خانوار از روستا‌های شهرستان اسلام آبادغرب به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه گفت : احداث ۲ سایت ارتباطی ایرانسل و ارتقای یک سایت ارتباطی همراه اول به منظور پوشش ارتباطی به ۶ روستا با مجموع ۲۹۵ خانوار و جمعیت یک هزار و ۱۲۶ نفر به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

محمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه گفت : با اجرای طرح توسعه شبکه تلفن همراه و نصب ۲ سایت مخابراتی توسط اپراتور ایرانسل، با قابلیت آنتن دهی به روستا‌های "بوربور، تازه‌آباد طالقان، ولکه وند، سوران سفلی و علیا "در شهرستان اسلام‌آبادغرب به اینترنت نسل سوم و چهارم متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه ادامه داد: یک سایت ارتباطی توسط اپراتور همراه اول ارتقا داده شد که ۳۶۱ نفر در روستای بره‌سیله از امکانات نسل سوم اینترنت بهره‌مند شدند.

محمدی بیان کرد: این سایت ارتباطی با قابلیت دسترسی به اینترنت پرسرعت برای ایجاد دسترسی اکثر روستاییان به زیرساخت‌های مناسب ارتباطی و استفاده از اینترنت و پوشش مناسب تلفن همراه راه اندازی شد.

او با اشاره به تلاش اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص زیست بوم فناوری استان، گفت: اقتصاد ایران هوشمند توسط استارت آپ‌ها ساخته می‌شود و ایجاد کارآفرینی و اشتغال در جامعه می‌کنند .

نظر شما