شناسهٔ خبر: 57469134 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انهدام باند سه نفره سرقت منزل در شهر کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند سه نفره سرقت منزل در شهر کرمانشاه و اعتراف آن‌ها به ارتکاب ۳۸ فقره سرقت خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از وقوع چند مورد سرقت در محله‌های مختلف شهر "کرمانشاه" و ارجاع پرونده‌ها به پلیس آگاهی استان، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی سردسته و دو عضو دیگر اعضای باند شدند و در عملیات‌هایی جداگانه آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۳۸ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر "کرمانشاه" اعتراف و عنوان کردند اموال مسروقه را به یک مالخر داده اند.

جاویدان با بیان اینکه فرد مالخر نیز در ادامه توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد، افزود: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه این فرد مقدار زیادی اموال مسروقه کشف شد.

وی از کشف و توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و دو دستگاه موتورسیکلت متعلق به اعضای باند خبر داد و گفت: سارقان و مالخر دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ارزش سرقت‌های کشف شده توسط پلیس آگاهی را ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: افراد مال باخته نیز می‌توانند برای شناسایی اموال خود به پلیس آگاهی استان واقع در میدان لشکر مراجعه کنند .

نظر شما