شناسهٔ خبر: 57467540 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

پلیس: دستگیری ۲ لیدر تخریب اموال عمومی در سنندج

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ۲ نفر از متهمان این پرونده را شناسایی و آنان را در مخفیگاه‌شان در در شهرستان سنندج دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

صاحب‌خبر -

 فرمانده انتظامی کردستان گفت:  ۲ تن از عاملان اصلی اغتشاش و تخریب اموال عمومی و خصوصی در سنندج با اقدام ضربتی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس کردستان، سردار علی آزادی روز شنبه اظهار داشت: به دنبال اغتشاشات و ناآرامی های اخیر در سنندج، جمعی از شهروندان با اعلام شکایت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب اموال آنان توسط چند نفر، خواستار دستگیری عاملان این کار شدند.

وی افزود: با توجه به مطالبات عمومی شهروندان در خصوص برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، بلافاصله چند تیم از ماموران انتظامی موضوع را به صورت ویژه بررسی کردند.

فرمانده انتظامی کردستان افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ۲ نفر از متهمان این پرونده را شناسایی و آنان را در مخفیگاه‌شان در در شهرستان سنندج دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

سردار آزادی با بیان اینکه از این اغتشاشگران یک قبضه اسلحه وینچستر به همراه تعدادی فشنگ کشف شد، افزود: متهمان در اظهارات خود به تخریب اموال خصوصی و عمومی شهروندان اعتراف و اظهار داشتند تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفتند و از اقدام خود ابراز ندامت و پشیمانی کردند.

وی با بیان اینکه رسانه های بیگانه با استفاده از ابزار دروغ پراکنی نسبت به عوام فریبی شهروندان اقدام می کنند، ادامه داد: آرامش مطلوبی در سطح استان کردستان برقرار است و پلیس در مقابله با کسانی که اقدام به تخریب اموال و برهم زدن نظم و امنیت عمومی شهروندان کنند برابر قانون قاطعانه رفتار خواهد کرد.

نظر شما