شناسهٔ خبر: 57463751 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سینما حقیقت در چه شبکه‌هایی پخش می‌شود؟/آغاز توزیع کارت رسانه‌ها جهت پوشش

نمایندگان رسانه‌ها می‌توانند از فردا یکشنبه 13 آذرماه کارت حضور در شانزدهمین جشنواره «سینما حقیقت» را دریافت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، نمایندگان رسانه‌ها می‌توانند از فردا یکشنبه 13 آذرماه کارت حضور در شانزدهمین جشنواره «سینما حقیقت» را دریافت کنند.

فرآیند تایید و صدور کارت برای نمایندگان رسانه‌ها (دیداری، شنیداری و مکتوب) به پایان رسیده و متقاضیانی که ثبت نام اولیه در سایت جشنواره «سینما حقیقت» را انجام داده‌ و شرایط لازم را داشته‌اند از فردا یکشنبه ساعت 9 تا 18 با حضور در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی (میدان شهید قندی، جنب بانک مسکن، شماره 15) می‌توانند کارت خود را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» اواخر آذرماه سال جاری در پردیس ملت برگزار شده و بنابر سنت هر سال تعدادی از شبکه‌های تلویزیون به طور اختصاصی این رویداد فرهنگی را پوشش می‌دهند.

مخاطبان شبکه افق هر روز ساعت 18 و 30 و بینندگان شبکه چهار هر روز ساعت 22:30 می‌توانند این ویژه برنامه‌ها که شامل گفتگو با فیلمسازان، پوشش رویدادهای هر روز و مصاحبه با مهمانان و عوامل برگزاری جشنواره می‌شود را تماشا کنند.

شبکه‌های دیگر هم ویژه برنامه‌هایی مناسب با سینمای مستند و جشنواره سینما حقیقت پخش خواهند کرد.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» با دبیری محمد حمیدی مقدم اواخر آذرماه 1401 به صورت آن‌لاین و فیزیکی(حضوری) برگزار می‌شود.

پایان پیام/

نظر شما