شناسهٔ خبر: 57463516 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توسعه ورزش پایگاه‌های بسیج در اولویت قرار دارد

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور گفت: توسعه ورزش در پایگاه‌های بسیج از اهداف ما است و بالطبع وقتی حدود ۵۰ هزار پایگاه بسیج در سراسر کشور در حوزه‌های مختلف ورزشی دست به کار شوند، شاهد ایجاد تحول در حوزه ورزش کشور خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

سیدفخرالدین میرافضل رئیس سازمان ورزش بسیج کشور در حاشیه همایش تجلیل از برترین‌های ورزشی شهرستان برخوار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که ما به عنوان متولیان ورزش بسیج دنبال می‌کنیم، افزایش فرهنگ ورزش و تحرک در میان جامعه است.

وی افزود: قطعا جامعه ورزشکار ما بخش تاثیرگذاری در فرهنگ‌سازی این موضوع را بر عهده دارد و تجلیل از این عزیزان باعث می‌شود که دیگران نیز به ورزش سوق داده شوند.

میرافضل با بیان اینکه تجلیل از ورزشکاران باعث ثابت قدم شدن در حوزه ورزشی خود و کمک به ارتقای ورزش در جامعه می‌شود، عنوان کرد: برای من تعجب‌آور بود این همه ورزشکار در سطح ملی و استانی در یک شهرستان حضور دارند و باید دست مریزاد گفت به دوستان بسیج ورزشکاران که باعث شدند این ورزشکاران دور هم جمع شوند و این همدلی و اتفاق نظر در سطح شهرستان باحضور مسؤولان شهرستانی و نهادهای متفاوت ایجاد شود.

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی را در سازمان ورزش بسیج دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: از جمله این برنامه‌ها مرتبط با ورزش همگانی است.

وی تاکید کرد: هدف ما این است که ورزش در پایگاه‌های بسیج توسعه پیدا کند و بالطبع وقتی حدود ۵۰ هزار پایگاه بسیج در سراسر کشور در حوزه های مختلف ورزشی دست به کار شوند، شاهد ایجاد تحول در حوزه ورزش کشور خواهیم بود.

میرافضل تصریح کرد: حمایت از بازی، های بومی محلی در دستور کار ماست و ما هر ساله جشنواره بازی‌های بومی محلی را برگزار می‌کنیم و تاکنون در استان‌ها برگزار شده و در سطح کشوری هم در آینده برگزار خواهد شد.

پایان پیام/۳۶۴۹/

نظر شما