شناسهٔ خبر: 57463037 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

302 خانوار اسفراینی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی از دسترسی بیش از 302 خانوار روستایی در قالب جمعیتی بالغ بر 1033 نفر روستاهای حسن آباد و بیدواز شهرستان اسفراین به اینترنت پرسرعت همراه اول و شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سیدعلی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: با اجرای پروژه های USO و توسعه متوازن خدمات  و زیرساختهای ارتباطات روستایی در سطح استان ، گامهای بلندی جهت خدمت رسانی به روستاییان برداشته شده است.

وی در ادامه افزود: با تکمیل فرایند اجرایی تکنولوژی نسل چهارم همراه اول در روستای حسن آباد شهرستان اسفراین، امکان دسترسی بیش از 302 خانوار روستایی در قالب جمعیتی بالغ بر 1033 نفر روستاهای حسن آباد و بیدواز، به اینترنت پرسرعت همراه اول و شبکه ملی اطلاعات فراهم شد.
مرتضوی با بیان اینکه برای ارتقا تکنولوژی سایت‌های استان از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) سرمایه‌گذاری شده است، افزود: بر اساس برنامه های ابلاغی وزارت متبوع ، تامین پوشش و اتصال همه روستاهای بالای 20 خانوار در سطح استان به شبکه ملی اطلاعات در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما