شناسهٔ خبر: 57460523 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

اسکوچیچ در آستانه بازگشت به فوتبال ایران | پیشنهاد جدید برای سرمربی سابق تیم ملی

باشگاه تراکتور همچنان به دنبال انتخاب سرمربی جدید این تیم است و مذاکرات با گزینه های مختلف فعلاً بدون نتیجه باقی مانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، پس از جدایی قربان بردیف از باشگاه تراکتور، مدیران این باشگاه هفته گذشته اعلام کردند به‌زودی سرمربی جدید سرخپوشان تبریزی معرفی خواهد شد، اما با گذشت بیش از یک هفته از این اتفاق، هنوز مذاکره تراکتوری‌ها با گزینه‌های مدنظر به نتیجه نرسیده است.

در این بین در چند روز گذشته از اسامی مختلفی نیز به‌عنوان گزینه‌های احتمالی باشگاه تراکتور نام برده شد که از جمله مهمترین آنها ارطغرول ساغلام و دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران بودند.

باشگاه تراکتور ظاهراً در وهله اول هفته گذشته در مذاکره با ساغلام به نتیجه نرسیده و سپس از طریق چند رابط پیشنهاد خود را هم به اسکوچیچ داده است، اما در همان مراحل ابتدایی مذاکره دو طرف به نتیجه نرسیده و شنیده می‌شود فعلاً هیچ اتفاق جدیدی در این باره رخ نداده است. 

در همین زمینه اما از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد با وجود این اتفاقات همچنان مدیران بالادستی این باشگاه پیگیر آخرین وضعیت ارطغرول ساغلام هستند تا این مربی را مجاب به بازگشت به تبریز کنند و در غیر اینصورت به سراغ مربیان دیگر خواهند رفت.

باشگاه تراکتور روز گذشته محمد نصرتی را به‌عنوان مربی به کادر فنی این تیم اضافه کرد تا فعلاً تمرینات سرخپوشان تبریزی زیر نظر این مربی برگزار شود. تصمیمی که نشان می‌دهد شاید پروسه انتخاب سرمربی جدید تراکتوری‌ها طولانی شود و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار نیمکت سرخ‌های تبریزی خواهد بود.

نظر شما