شناسهٔ خبر: 57460011 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

بدهی محبی و قایدی را باید پرداخت کنیم

عضو هیات مدیره استقلال: فتح‌الله‌زاده با آگاهی از وضعیت باشگاه مدیرعامل شد!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: همان روز اول به فتح‌الله‌زاده گفته بودیم استقلال مشکل مالی دارد و او با آگاهی سمت مدیرعاملی را پذیرفت.

صاحب‌خبر -

حجت کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد اینکه باشگاه سانتاکلارای پرتغال به محمد محبی اعلام کرده به دلیل پرداخت نشدن مطالبات او از سوی باشگاه استقلال، حق تمرین را با آبی پوشان ندارد و این بازیکن روز گذشته با دیگر اعضای تیم تمرین نکرده، اظهار داشت: از تمرین نکردن او با تیم بی‌خبر هستم اما یکشنبه جلسه هیات مدیره باشگاه برگزار می‌شود و پس از آن آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه با رسانه‌ها در مورد مسائل باشگاه صحبت خواهد کرد. تا آن زمان هم محبی می‌تواند با تیم تمرین کند. البته موانعی بر سر انتقال پول به باشگاه پرتغالی وجود دارد که به زودی برطرف می‌شود.

وی درباره اینکه مهدی قائدی هم با مشکل مشابه محبی مواجه شده و گویا ۲۰۰ هزار دلار قسط رضایتنامه او به حساب شباب الاهلی امارات واریز نشده، یادآور شد: این بدهی هم باید مانند محبی به باشگاه خارجی پرداخت شود. یک میلیون درهم طلب الاهلی است و باید با باشگاه اماراتی جلسه بگذاریم تا در مورد نحوه پرداخت این بدهی به توافق برسیم. 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد صحبت‌های تلویزیونی روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده مبنی بر احتمال جدایی‌اش از سمت مدیرعامل باشگاه، تصریح کرد: بحثی در مورد استعفا نیست و فتح‌الله‌زاده در استقلال می‌ماند ولی او وضعیت پولی را می‌دانست و به اصلاح شرایط مشخص بوده است.

وی درباره اینکه فتح‌الله‌زاده با آگاهی مدیرعامل استقلال شده، گفت: بله او با آگاهی استقلال را انتخاب کرده است. ما همان شب اول به فتح‌الله‌زاده گفته بودیم که پول نیست. بعد هم قرار نبوده به پول بورس دست زده شود و کسی با این پول باشگاه کاری انجام دهد و خرج کند. 

کریمی در مورد اینکه چند روز قبل وعده اخذ وام و جذب اسپانسر باشگاه استقلال داده شده بود اما این وعده عملی نشد، گفت: قرار بر این بود ظرف همین روزها نتیجه مشخص شود و به احتمال بسیار زیاد این هفته نتیجه گرفتن وام و اسپانسر جدید باشگاه روشن خواهد شد. بعد از جلسه فردا که با حضور اعضای هیات مدیره باشگاه برگزار می‌شود فتح‌الله‌زاده درباره مسائل باشگاه صحبت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما