شناسهٔ خبر: 57459542 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران مطرح کرد

مناسب‌سازی ۳۰۰ معبر منتهی به منازل معلولان

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت:تا پایان سال حداقل ۳۰۰ معبر مناسب سازی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت،حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری شهرداری تهران همزمان با پانزدهمین شنبه امید و افتخار و در آئین بهره برداری از پروژه‌های مناسب سازی معابر و فضاهای عمومی تهران ضمن عرض تبریک به مناسبت روز معلول گفت: روز معلول روز نشان دادن ما می‌توانیم است.

وی با بیان اینکه سال گذشته روز ۱۲ آذر به عنوان روز شروع شهرداری تهران نامگذاری شد گفت: در ستاد مناسب سازی شهر تهران عزیزان دارای معلولیت در جلسات شرکت دارند.

صارمی با اشاره به اهم اقدامات ستاد مناسب سازی گفت: هوشمندسازی، تقویت ناوگان حمل و نقل وو بحث امور فرهنگی، اجرای برنامه‌ای کالبدی از جمله برنامه‌های ستاد است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به مناسب سازی شهر بیان کرد: به لطف خدا در هر ناحیه ۲ معبر متناسب با منازل معلولان نوسازی شده است.

وی ادامه داد: بر اساس شاخص‌های منطقه‌ای تا سال ۱۴۰۰ حدود ۵۴ ساختمان مناسب سازی شده بود اما امسال ۵۸ ساختمان مناسب سازی شده است.

صارمی با بیان اینکه در سال جاری ۵۴ بوستان مناسبی سازی شده است گفت: برنامه ما این است که تا پایان سال ۱۱۷ بوستان مناسب سازی شود همچنین ۲۰۰ کیلومتر مناسب سازی شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره در معابر منتهی به منازل افراد دارای معلولیت گفت: تا پایان سال حداقل ۳۰۰ معبر مناسب سازی خواهد شد.

وی درباره مناسب سازی مترو گفت: ایستگاه رازی، شهدا، شهید بهشتی، دانشگاه امام علی، امام خمینی، دانشگاه تربیت مدرس و از همه مهم‌تر ایستگاه شادمان نیازمند مناسب سازی هستند.

صارمی تصریح کرد: در بحث هوشمندسازی اقدامات مناسب سازی انجام می‌شود همچنین در حوزه حمل و نقل عمومی نیز اتوبوس‌های ویژه معلولان تهیه شده است.

نظر شما