شناسهٔ خبر: 57459491 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اهدا ٣١٣ سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان فارس

شیراز- ٣١٣ سری جهیزیه به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) به ٣١٣ زوج جوان در جوار حرم مطهر شاهچراغ (ع) اهدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا صحرائیان معاون توسعه حرم مطهر شاهچراغ (ع) در این خصوص بیان کرد: مرکز خیریه احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) بیش از دو هزار نفر تحت پوشش داشته است و در تلاش است تا بتواند در عرصه ملی نیز اثرگذار و نقش آفرین باشد.

صحرائیان ادامه داد: هر سری جهیزیه شامل اقلام مورد نیاز خانوار از جمله لوازم خانگی، قالی، بخاری، کولر و مایحتاج خانه است که توسط این خیریه تأمین شده است.

وی ادامه داد: به دستور تولیت آستان مقدس احمدی دکتر کلانتری مرکز نیکوکاری در زمینه خرید و اهدای جهیزیه فعال کردیم و الحمدالله این مرکز به صورت مستمر و ماهانه جهیزیه زوج‌های جوان را تهیه و اهدا می‌کند.

عسکری نماینده داراب در مجلس شورای اسلامی و از حامیان مؤسسه بین المللی آبشار عاطفه گفت: در راستای انجام امور خیریه توسط این مؤسسه، حرکت تازه‌ای رقم خورده و قراراست با تسهیل مجوزهای ساخت و تکمیل و واگذاری زمین برای کشاورزی، کارخانه فراوری، گلخانه به این مؤسسه علاوه بر تولید و اشتغال، از در آمدهای حاصل از این فعالیت‌ها در امور خیر از جمله تهیه جهزیه و ازدواج آسان بهره برداری شود.

محمد جواد فولاد مدیر عامل بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: یکی از مهمترین اهداف این بنیاد ترویج ازدواج زندگی آسان با سبک زندگی فاطمی است.

او با اشاره به اینکه ۳۵۰ هزار مددجو تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌هاست و در تمامی شهرهای ایران نمایندگی داریم، گفت: به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و نزدیک شدن به اربعین شهدای حرم احمدبن موسی، ۳۱۳ جهیزیه در حرم مطهر شاهچراغ ع به ۳۱۳ زوج اهدا شد تا از آغاز زندگی با معنویت و الگوگیری ترسیم خط شهادت در مسیر ولایت بتوانند زندگی خود را آغاز کنند.

مدیر بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان فارس گفت: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها از همان ابتدای شروع فعالیت با طرح دیدگاه‌های تخصصی و بررسی‌های کارشناسی شده و نگرشی پژوهشی به مسائل اجتماعی و فرهنگی تلاش داشته تا زمینه را جهت خدمتگزاری هر چه بیشتر به محرومان جامعه فراهم آورد.

فرزانه زارع گفت: این بنیاد در سطح استان ۱۴ شعبه دارد و در زمینه اشتغال‌زایی، بهداشت و درمان، جهیزیه و ایتام فعالیت گسترده‌ای دارد که این بنیاد در زمینه اشتغالزایی کارگاه‌هایی راه اندازی کرده که بزودی بزرگترین مجتمع کشت جنوب کشور را افتتاح کنیم.

نظر شما