شناسهٔ خبر: 57459452 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

طرح‌ مهمان نهاد در دانشگاه تفرش اجرا شد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش، از اجرای طرح مهمان نهاد ویژه دانشجویان جدید الورود خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه تفرش، حجت الاسلام دکتر ابراهیم باقرزاده گفت: در این طرح دانشجویان جدیدالورود مهمان دفتر نهاد شده و بعد از آشنایی‌ با این مجموعه و عملکرد آن، با اهدای هدایایی از آنها تقدیر شد.

وی با بیان اینکه دانشجویان امانت الهی در دست مسئولان دانشگاه هستند، افزود: امانت، مسئولیت سنگینی است که همواره از سفارشات دین مبین اسلام بوده و بر ما واجب است که این امانت را با بار علمی بالا تحویل جامعه دهیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش برگزاری نشست جهاد تبیین ویژه دانشگاهیان، برگزاری جلسات کارآفرینی به منظور آشنایی دانشجویان با صنعت و کارآفرینی با ارائه علمی توسط اعضای هیئت علمی در مسجد دانشگاه را از جمله برنامه‌های مهم نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه در راستای تبیین جهاد تبیین برای دانشجویان عنوان کرد.

وی با اشاره به این که "جهاد تبیین" تکلیف اصلی و یکی از رسالت‌های مهم نهاد رهبری در دانشگاه‌ها است تصریح کرد: جهاد تبیین واجب فوری و یکی از عرصه‌های مهم مبارزه‌ دائمی جریان حق و باطل است و مسئولین نهاد رهبری باید در تحقق این امر تلاش کنند.

حجت الاسلام باقرزاده ادامه داد: امروز دشمن فضای فرهنگی کشور را در فضای مجازی با جعل اخبار و اطلاعات نشانه گرفته است و رسالت ما در برابر هجمه فرهنگی دشمن، فراهم نمودن زمینه‌های رشد و تعالی اندیشه جوانان در برابر اخبار جعلی و اطلاعات نادرست توسط دشمن است که نشست‌های جهاد تبیین بستری مناسب برای پاسخگویی به ابهامات دانشجویی وجلوگیری از نفود دشمن است.

نظر شما