شناسهٔ خبر: 57459442 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

خشم علیه فغانی: این پنالتی ما را حذف کرد!

ورزش سه نوشت: سرمربی اروگوئه می‌گوید پنالتی به زعم او اشتباه در بازی پرتغال، باعث شد تا این تیم از جام جهانی کنار برود.

صاحب‌خبر -

شب گذشته اروگوئه پیروزی تلخی را مقابل غنا تجربه کرد چرا که باوجود برد ۲-۰ از جام جهانی حذف شد و نتوانست به مرحله حذفی برسد.

در حالی که انتقادات از دیگو آلونسو، سرمربی این تیم بالا گرفته، او نوک پیکان انتقاد خود را به سمت علیرضا فغانی و قضاوت این داور ایرانی در جدال اروگوئه - پرتغال هدف گرفت و گفت که پنالتی اشتباه در این بازی، علت حذف تیمش بوده است.

آلونسو در پاسخ به سوال خبرنگاری که اعتقاد داشت تساوی مقابل کره‌جنوبی علت حذف اروگوئه بوده، اظهار داشت: «فکر نمیکنم تساوی مقابل کره دلیل حذف ما باشد، پنالتی بازی پرتغال ما را کنار زده است. جدول را که نگاه کنید می‌بینید اختلاف ما به خاطر تفاضل گل است.»
او افزود: «من به شما اجازه نمی‌دهم که بگویید بازیکنان عرق (تلاش) نکردند. آنها هرچه داشتند نشان دادند اما متاسفانه تفاضل گل باعث حذف ما شد.»

آلونسو درباره اینکه چرا تیمش گل سوم را نزد، گفت: «ما تلاش کردیم و موقعیت‌هایی را هم داشتیم. ما تا دقیقه ۹۰ تیم صعود کننده بودیم و یک پنالتی هم برایمان گرفته نشد.»

او در پایان عنوان کرد: «بازیهای قبلی خود انتقادی میکردم اما مقابل غنا و به خصوص نیمه دوم، همان تیمی بودیم که باید می‌بودیم. دوست داشتم زودتر به این فرم برسیم اما به هر حال اتفاقی است که رخ داد.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

نظر شما