شناسهٔ خبر: 57458899 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بردیف امیدوار به انتقال دو ستاره ایرانی

سوچی با تراکتور در ژانویه مذاکره می‌کند

قربان بردیف سرمربی تراکتور که طی مذاکره با این باشگاه بار دیگر به کشورش بازگشته تا هدایت سوچی را برعهده بگیرد، خواهان دو بازیکن از جمع تبریزی‌ها شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش “ورزش سه”، قربان بردیف که در ابتدای فصل هدایت تراکتور را عهده‌دار شد و توانسته بود روند تاکتیکی این تیم را با عملکرد قابل دفاعی مواجه کند و تبریزی‌ها بار دیگر در جمع بالانشینان جدول حاضر شوند، طی مذاکره‌ای که داشت بار دیگر به روسیه بازگشت تا هدایت تیم سوچی این کشور را عهد‌ه‌دار شود و تراکتور را با شوک بزرگی مواجه کند.

اکنون اما گفته می‌شود بردیف در بازگشت به سوچی و طی صحبت‌هایی که داشته دو بازیکن تراکتور را نیز زیر نظر گرفته و امیدوار است در مذاکره با تراکتور، شرایط حضور آنها در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان به این کشور فراهم شود.

او پیش از رفتن با رضا اسدی و مهدی هاشمی‌نژاد در ترکیه صحبت کرده است و تمایل آنها برای حضور در لیگ روسیه را پرسیده است. اسدی در دوران حضور بردیف عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست در سه بازی به عنوان ستاره این نتیجه را به سود تراکتور تغییر دهد و هاشمی نژاد جوان هم در دوران حضور بردیف بازیکن ثابت تراکتور بود و در اردوی پایانی کارلوس کی‌روش در تهران نیز حضوری فعال و موفق در جمع ملی‌پوشان داشت. با این حال بردیف در این گفتگو تاکید کرده است که زنوزی مالک کنونی باشگاه تراکتور همانند برادر برای او می‌ماند و نمی‌تواند به تیم او صدمه بزند و در صورت انتقال به باشگاه سوچی روسیه منافع باشگاه تراکتور در نظر گرفته شود و از این انتقال سود ببرد.

باید دید پیشنهاد باشگاه سوچی در ژانویه برای انتقال دو بازیکن تراکتور به این باشگاه با رضایت باشگاه تراکتور و زنوزی همراه خواهد شد تا رضا اسدی و مهدی هاشمی‌نژاد در نیم فصل از لیگ ایران جدا شده و در لیگ روسیه حاضر شوند یا خیر.

نظر شما