شناسهٔ خبر: 57457975 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

مرحله یک هشتم نهایی جام آغاز شد | یانکی‌ها به مصاف لاله‌های نارنجی می‌روند

مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از امروز آغاز می‌شود و در نخستین مسابقه هلند و آمریکا مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، دو تیم از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران و در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه با قضاوت ویلتون سامپایو از برزیل مسابقه خود را آغاز خواهند کرد.

هلند به‌عنوان صدرنشین گروه A با ۲ پیروزی مقابل قطر و سنگال و یک تساوی مقابل اکوادور به این مرحله رسیده است و آمریکا با یک پیروزی مقابل ایران و ۲ تساوی مقابل انگلیس و ولز توانسته تیم دوم گروه B شود.

دو تیم درحالی به میدان می‌روند که در تیم آمریکا، کریستین پولیشیچ و جاش سارجنت به دلیل مصدومیت حضورشان در ترکیب تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

هلند در ۱۷ بازی گذشته خود در جام جهانی شکست نخورده و در ۵ مسابقه از ۶ دیدار آخرش، گلی دریافت نکرده است.

آمریکا نیز در ۱۰ مسابقه از ۱۱ بازی اخیر خود در جام جهانی بدون باخت بوده است.

در مرحله گروهی درحالی که هلندی‌ها موفق شدند ۵ بار دروازه رقبا را باز کنند، اما آمریکا تنها ۲ گل توانسته است بزند که این نشان از خط حمله ضعیف یانکی‌ها دارد.

آمریکا و هلند تاکنون ۵ بار به مصاف هم رفته‌اند که ۴ پیروزی برای هلند و یک برد برای آمریکا به ثبت رسیده است. آمریکا آخرین مصاف دو تیم را در سال ۲۰۱۵ میلادی، ۴ بر ۳ برده است. آخرین برد هلند مقابل آمریکا نیز به سال ۲۰۱۰ برمی‌گردد.

نظر شما