شناسهٔ خبر: 57456475 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

انهدام باند کلاهبرداری در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند کلاهبرداری و ۳ باید سرقت مسلحانه در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سردار محمد قنبری اظهار داشت: با اقدامات خوب پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان و پیرو اشراف اطلاعاتی و پی‌جویی دقیق صورت گرفته، در طول هفته گذشته سه باند سرقت مسلحانه در سطح استان متلاشی شده و اعضای آنها همگی دستگیر شده‌اند و سلاح‌های مورد استفاده آنها کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: از این باندها تعدادی خودرو و موتورسیکلت و تعداد قابل توجهی موبایل که از طریق کیف‌قاپی مسلحانه سرقت شده بود کشف و ضبط شده است. همچنین در طول هفته گذشته یک باند کلاهبرداری در سطح استان مورد ضربه قرار گرفت که از 30 نفر کلاهبرداری کرده بود؛ متهمین از افراد به اصطلاح خودشان زرنگ بوده که کمترین سرنخ را به جا گذاشته بودند.

وی خاطرنشان کرد: در طول یک هفته همکاران ما در اداره جنایی پلیس آگاهی استان قاتلین چهار فقره قتل عمد رخ داده را دستگیر کردند و دلایل و مدارک اثباتی قتل را جمع‌آوری کردند که این قاتلان به هشت فقره قتل در سطح استان اقرار کردند؛ در این راستا پرونده‌های آنها تکمیل و تحویل مراجع قضائی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تلاش داریم امنیت عمومی مردم استان را تامین کنیم و افرادی که می‌خواهند در امنیت مردم خدشه وارد کنند باید بدانند پلیس استان با تمان توان و امکانات و برنامه‌ریزی دقیق جلوی اقدامات آنها خواهد ایستاد.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

برچسب‌ها:

نظر شما