شناسهٔ خبر: 57453811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

شهید «شعبانی»:

رهبر انقلاب اسلامی را بشناسید

شهید طلبه «حسین شعبانی» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «رهبر خود که همان رهبر انقلاب اسلامی است را بشناسید و پیرو دستوراتش باشید.»

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از البرز، طلبه شهید حسین شعبانی  در سی شهریور ۱۳۴5 در شهر تهران به دنیا آمد و در تاریخ بیست و هفتم خرداد ماه  ۱۳۶۱ در منطقه مهران بر اثر اصابت ترکش بر بدنش توسط رژیم بعث عراق به شهادت رسید و پیکر پاکش در گلزلر بهشت رضا نظر آباد آرام گرفت.

بخش از وصیت‌نامه شهید طلبه حسین شعبانی:

انسان همیشه در زیانکاری است و برای اینکه از این خسران دوری کند باید عمل صالح انجام دهد و باید مردم را توصیه به صبر کند صبر در برابر مصائب صبر در برابر مشکلات و صبر در عبادت و صبر در مقابل انتظار حضرت مهدی عج البته همه در زیر نظر خداست و هر کدام اجری عظیم در پیش خدا دارد.

از هابیل و قابیل گرفته تا امام حسین و تا حضرت مهدی (عج) دو چیز مهم نظرها را جذب می کند. دو گروه در مقابل هم هابیل در مقابل قابیل ابراهیم در مقابل نمرود و موسی و عیسی در مقابل فرعونیان و حضرت رسول اکرم در برابر مشرکین و این ستیز ادامه داشته تا به امروز. درخطی که هابیلیان و رسول اکرم و امام حسین بوده اند امام خمینی نیز هست و در مقابلش آمریکا و شوروی و اسرائیل و صدام و دیگران هستند.

شما راه خود را انتخاب کنید و یا کافر بوده وخط شیطان و نمرود قایبل وامریکا و شوروی و اسرائیل و صدام باشید و یا در خط سرخ محمدی و در خط امام خمینی باشید و یا این طرف ویا آن طرف سنگ وسط راه نباشید؟ مسلمان و عملا کافر و بدون عمل صالح نباشید. باور کنید آنها که اسما و عملا کفر ورزیدند خیلی بهتر از آنهائی هستند که اسما مسلمان و عملا بر خلاف احکام قران عمل می‌کنند.

راه خود را مشخص کنید و خود را در یابید که تا مرگ فاصله‌ای بیش نیست تا چشم بر هم بزنید می‌بینید که در رختخواب مرگ دراز کش افتاده‌اید. وای بر کسی که غفلت او را آنقدر گرفته باشد که موقع مرگ هم نفهمد و توبه نکند.

آری کرامت و رحمت خدا آنقدر زیاد است که اگر در لحظات آخر هم توبه کردید و باز او قبول می‌کند، اگر یک عمر گناه کردی در مقابل خدای خود معصیت کردی باز او تو را طلبید و تو دست رد بر سینه‌اش نهادی و اگر در لحظات آخر گفتی یا الله می گوید لبیک ای بنده ام.

 هم اکنون نیز بگوئی یا الله می‌گوید: لبیک.

پس خودتان را بشناسید و خدای خود را بشناسید (من عرفه نفسه عرفه ربه) برای اینکه خدای خود را بشناسیم و در شناخت خود عامل باشیم، قرآن خدا که کلام اوست را باید بدانیم و بخوانیم و بر احادیث پیامبران که فرستاده خدا هستند آگاه باشیم.

رهبر خود که همان رهبر انقلاب اسلامی است را بشناسید و پیرو دستوراتش باشید. به احکام عمل کنید و باید متوسل به ائمه اطهار باشید و عمل نیکو انجام دهید. از برادران و برادر گرامیم می‌خواهم که درس را فراموش نکنند کتاب را زمین نگذارند همانگونه که اسلحه را زمین نخواهید گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما