شناسهٔ خبر: 57452864 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

راه‌اندازی فتنه اخیر در کشور از سر استیصال دشمن است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان ایران از سر استیصال و ناامیدی، فتنه اخیر را به راه انداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، آیت‌الله محسن حیدری عصر امروز جمعه در سفری یک روزه به شهرستان ایذه ضمن دیدار با خانواده شهدای حمله تروریستی ایذه بیان کرد: مردم ایذه همیشه لبیک‌گوی ندای انقلاب، رهبری و کشور ایران اسلامی هستند و در دیدار با خانواده شهدا، چیزی به غیر از صبر، تدین و بصیرت در چهره‌های آن‌ها دیده نمی‌شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم ایذه همیشه با خون جوانان خود از اسلام، وطن و نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده‌اند و تا ابد نمی‌گذارند که خون شهیدانشان پایمال شود.

وی با تاکید بر نقش دشمنان در فتنه اخیر اظهار کرد: دشمنان ایران از سر استیصال و ناامیدی، فتنه اخیر را به راه انداختند. آنها این توهم را داشتند که با این فتنه می‌توانند مردم ایذه را کنار خود داشته باشند اما هنگامی که مردم ایذه با حکمت جواب کوبنده‌ای به آنها دادند، با ناامیدی و برای انتقام‌جویی از مردم، فاجعه حمله تروریستی به شهروندان ایذه و هتک حرمت حوزه علمیه این شهرستان را ترتیب داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: این جنایتکاران، آمران و پشتیبانان آنها بدانند، هرکجا که باشند، نمی‌توانند از دست عدالت فرار کنند.

وی تاکید کرد: از تمام نهادهای امنیتی، قضائی، انتظامی و نظامی درخواست می‌کنم با همتی مضاعف و تلاشی دو چندان تمام مسببان و عاملان این حادثه را دستگیر و به سزای اعمالشان برسانند و خبر خوشی را به مردم داغدار ایذه بدهند.

آیت‌الله حیدری در رابطه با مطالبات برحق مردم ایذه گفت: این مطالبت را حتماً به گوش تمام مسئولان خواهیم رساند و به جد پیگیر رفعشان خواهیم بود و مطمئنم این دولت در تلاش جدی برای رفع مشکلات است.

برچسب‌ها:

نظر شما