شناسهٔ خبر: 57449903 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

اظهارات امروز امام جمعه زاهدان | دشمن با شعارهای فریبنده به میدان آمده است

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه دشمن با شعارهای فریبنده به میدان آمده است، گفت: کسانی که در سابقه خود بیشترین دیکتاتوری در حق زن را داشته و سرتا پا ظلم هستند شعار عدالت و آزادی زن را سر می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مصلای قدس زاهدان با بیان اینکه دشمن از خرابی و کشتن مردم ملتهب نمی‌شود بلکه از این کاسبی می‌کند، افزود: باید همگان متوجه حیله‌های دشمن باشیم و با بصیرت، حق شناسی، پرهیز از دو قطبی شدن و التهاب آفرینی و پایداری و مقاومت در راه حق، دشمن شناس باشیم و بر خلاف خواسته دشمن عمل کنیم.

امام جمعه زاهدان گفت: بصیرت، حق شناسی، مقاومت، صبر در مسیر و دفاع از حق از نیاز ضروری جامعه اسلامی در طول تاریخ بوده است.

وی با بیان اینکه لزوم این بصیرت و حق شناسی در نسل جوان بویژه دانشجویان بسیار ضروری است، افزود: دانشجویان راهبران آینده کشور هستند که اگر با بصیرت و حق شناسی تربیت و رشد کنند کشور و انقلاب بیمه است.

وی ادامه داد: در تربیت نسل جوان هر چقدر کوتاهی شود، کشور دچار چالش خواهد شد.

آیت الله محامی با بیان اینکه پیامبر(ص) همواره نگران جامعه بعد خود بود، گفت: بعد از رحلت پیامبر(ص)، جامعه از درون دچار مشکل و تشخیص حق بر مردم سخت شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در چنین جامعه‌ای حضرت زهرا (س) اولین کسی بود که برای شناخت حق و اهل حق به میدان آمد و در این راه شهید شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اتفاقات اخیر سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: آنچه در استان اتفاق افتاد بخشی از اتفاقات اخیر در کشور بود که دشمن با هدف ضربه زدن به امنیت جامعه اسلامی رقم زد.

آیت‌الله محامی، ادامه داد: آنچه در این اتفاقات مهم بود احقاق حق مردم و مطالبات به حق مردم بود که با حمایت مسوولان کشور و عنایت رهبر معظم انقلاب مطالبات تصویب، اجرا و در حال اجراست.

وی با بیان اینکه این اتفاق می‌توانست پایان خوب ماجرا باشد، گفت: دشمن آرامش را نمی‌خواهد و همواره بدنبال ایجاد التهاب در جامعه است.

نظر شما