شناسهٔ خبر: 57448867 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تحریک عواطف قومی، مذهبی و احساسات و مظلومیت کودکان در دستور کار دشمنان است

امام جمعه اهواز با بیان اینکه گام بعدی دشمنان نظام این است که خود را می‌کشند و مراسم عزاداری برپا می‌کنند، گفت: پس باید هوشیار بود چرا که تحریک عواطف قومی، مذهبی و احساسات و مظلومیت کودکان در دستور کار دشمنان نظام است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت رشد معنوی با بیان اینکه در صدر اسلام بر اساس یک شایعه و دروغ سر امام حسین (ع) را بر نیزه کردند، گفت: نسبت‌های ناروا به انقلاب اسلامی نیز دروغ است و ما باید روحیه ایمانی خود را تقویت کنیم.

او می‌گوید: دشمنان به دنبال این هستند که دروغ خود را در افکار عمومی و در جنگ ترکیبی که مبنای آن در اختیار گرفتن ذهن و ادراک جوانان است گسترش دهند.

 امام جمعه اهواز  ادامه داد: فضای مجازی همانگونه که می‌تواند پربرکت باشد خطر‌های بزرگی را نیز به همراه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با تاکید بر اینکه رهبری این نظام و انقلاب همیشه در قله بوده، گفت: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب آن چیزی که می‌تواند به کشور آسیب برساند تحریم نیست بلکه تحریف است لذا باید آمادگی عملی خود را حفظ کنیم.

او با بیان اینکه گام بعدی دشمنان نظام این است که خود را می‌کشند و مراسم عزاداری برپا می‌کنند، گفت:پس باید هوشیار بود چرا که تحریک عواطف قومی، مذهبی و احساسات و مظلومیت کودکان در دستور کار دشمنان نظام است.

امام جمعه اهواز  در ادامه به دیگر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و با بیان اینکه دشمن شناسی باید جزو واحد‌های درسی باشد، گفت: بر اساس بیانات ایشان باید بسیجی ماند و روحیه ایمانی خود را حفظ کرد و نقاط ضعف و نقشه‌های دشمن را شناخت.

حجت الاسلام و المسلمین  موسوی فرد با تاکید بر اینکه در قرآن کریم ۲ دشمن داخلی و دشمن برون از وجود انسان ذکر شده، ادامه داد: محال است دشمن بیرونی بدون در اختیار قرار گرفتن دشمن داخلی بتواند کاری انجام دهد، و طول ۴۳ سال از انقلاب آنجایی دشمنان ضربه زدند که دشمن بیرون، تعدادی خود فروخته و فریب خورده را در اختیار گرفت.

او گفت: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری نقاط ضعف و نقشه‌های دشمن را بشناسید و دشمنی که خودش را بزرگ و قوی جلوه می‌دهد در مقابل اراده فولادین امت اسلامی ایران عددی به شمار نمی‌آید.

امام جمعه اهواز با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: مظهر تجلی و شخصیت الهی تمام زنان با تقوای قرآنی درحضرت فاطمه نمود دارد و تقدس تمام آن‌ها در ایشان جمع شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد ادامه داد: بنا به فرمایش حضرت محمد (ص) اگرهمه خوبی‌ها به یک شخص تبدیل شود آن انسان حضرت فاطمه زهرا (س) است.

نظر شما