شناسهٔ خبر: 57447368 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وضعیت جوی پایتخت طی ۵ روز آینده؛ آسمانی نیمه‌ابری تا ابری

نجمه محمودی‌نیا

اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان طی پنج روز آینده را آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات مه و بارش برف و باران پیش‌بینی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، براساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیشیابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات (به‌ویژه از شنبه شب تا روز دوشنبه) همراه با بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات مه و بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا فردا شب به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وزش باد و بارش موثر در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است. همچنین تا روز دوشنبه (به ویژه یکشنبه و دوشنبه) کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۱۲ آذرماه) نیمه ابری تا ابری همراه با غبار رقیق با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (۱۳ آذرماه) ابری و مه رقیق در بعضی ساعت‌ها بارش باران و وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل استان تهران، ایستگاه آبعلی با کمینه دمای ۱- درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما