شناسهٔ خبر: 57446327 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

داود اسداللهی در گفت‌وگو با آنا:

«ماه منیر» آماده اجرا شد

کارگردان و نویسنده تئاتر و سینما عنوان کرد: این روز‌ها چند کار نمایشی مثل «ماه منیر» برای اجرا آماده کرده‌ام که بنا به شرایط سالن یکی از آن‌ها را به اجرا می‌رسانم.

صاحب‌خبر -

«داود اسدللهی» کارگردان و نویسنده تئاتر و سینما در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر آنا اظهار داشت: نمایش «ماه منیر» کاری ایرانی تلفیقی از هنر‌های سیاه بازی، حرکت، نور و موسیقی است که برای اجرای آن با تماشاخانه سنگلج صحبت کردم، اما هنوز اجرای آن مشخص نشده است.

وی با اشاره به اینکه این کار دارای شش بازیگر اصلی و گروه فرم پانزده نفره است، اظهار داشت: درصورتی که با اجرای این کار در سنگلج موافقت بشود، ماه آینده آمادگی اجرا خواهیم داشت.

اسداللهی درباره نمایش دیگرش توضیح داد: نمایشنامه دیگری برای تالار محراب آماده کرده‌ام که نمایشی مبتنی بر حرکت و برگرفته از شاهنامه فردوسی است که درصورت توافق آن کار در تالار محراب اجرا می‌شود.

این کارگردان تئاتر درباره وضعیت هنرمندان تئاتر در شرایط کنونی گفت: این وضعیت همه را خانه نشین یا فراری کرده و انگار هیچ راهی برای هنرمندان تئاتر نیست، خیلی از هنرمندان مشغول به کار و امرار معاشی شدند که در شأن آن‌ها نیست.

اسداللهی اظهار داشت: متأسفانه تئاتر این روز‌ها از سوی هیچ ارگان و نهادی حمایت نمی‌شود و هنرمندان نه حقوقی دارند و نه کسی از آن‌ها سراغی می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما