شناسهٔ خبر: 57444576 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

توصیه مهم به سرمربی شیاطین سرخ

ورزش سه نوشت: پل اسکولز هافبک افسانه ایی و سابق باشگاه منچستریونایتد، درباره وضعیت یونایتد در انتهای این فصل و گزینه جایگزین کریس رونالدو صحبت کرده است.

صاحب‌خبر -

پل اسکولز که این روزها در شبکه BT Sport به کارشناسی فوتبال مشغول است، در دوران بازی با پیراهن منچستریونایتد، از بهترین هافبک های نسل خودش به شمار می رفت.

هافبک انگلیسی تمام دوران فوتبالش را در یونایتد سپری کرد و همیشه به پیراهن شیاطین سرخ وفادار ماند. پل اسکولز در کنار بازیکنانی مانند گیگز، بکهام، نویل و نیکی بات یکی از اعضای کلاس 92 در منچستر بود و 500 بازی برای این باشگاه انجام داده است.

اسکولز معتقد است که پیدا کردن جانشین کریس رونالدو در این تیم باید هرچه سریع تر در همین ژانویه انجام شود و کودی گاکپو را گزینه مناسبی در این خصوص می داند.

اسکولز در صحبت با وب سایت رسمی منچستریونایتد گفت:

" فکر می کنم چند مهاجم وجود دارد که باشگاه، آنها را زیر نظر دارد." ما آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد را داریم که هر دو می‌توانند در آن پست بازی کنند، اما بنظرم مارکوس ترجیح می‌دهد در کناره ها بازی کند و وضعیت مصدومیت های متوالی مارسیال هم جالب نیست.

مطمئناً بازیکنان زیادی وجود دارند اما مهاجم جوان PSV آیندهوون یعنی گاکپو در جام جهانی برای هلند خیلی خوب عمل می کند و من فکر می کنم تن هاخ قبلاً واقعاً به او علاقه دارد.

نقل و انتقالات ژانویه می تواند پنجره دشواری برای نقل و انتقالات باشد اما امیدوارم بتوانیم کاری انجام دهیم و یک مهاجم مرکزی جدید بیاوریم."

همچنین اسکولز درباره اهمیت قهرمانی تن هاخ در این فصل اضافه گرد:

" این اتفاق مهم خواهد بود. برای هواداران نیز مهم است." رفتن به ومبلی برای جام اتحادیه یا جام حذفی انگلستان اتفاق مثبتی خواهد بود. هواداران میدانند امسال که لیگ برتر انگلستان کمی دور از دسترس است. بدیهی است که ما دوست داریم در لیگ قهرمانان باشیم.

ما پنج سال است که جامی به دست نیاورده ایم و یک روز بزرگ در پایان این فصل اتفاقی است که هواداران مشتاقانه منتظر آن هستند.

کسب جام حذفی یا اتحادیه در این فصل کاملا خوشایند و اتفاقی رو به جلو برای تن هاخ خواهد بود. "

بیشتر بخوانید:

257 251

برچسب‌ها:

نظر شما