شناسهٔ خبر: 57443904 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

نباید پیش پای خیرین مدرسه‌ساز سنگ‌اندازی شود

استاندار کرمانشاه گفت: اهمیت کار خیرین مدرسه‌ساز باید در جامعه معرفی و این کار خداپسندانه ترویج شود.

صاحب‌خبر -

مرادی همکار:
استاندار کرمانشاه: 
 
استاندار کرمانشاه بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ مدرسه سازی در استان تاکید کرد.

بهمن امیری مقدم در بیست و چهارمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان کرمانشاه، از خیرین کرمانشاه به عنوان یک مجموعه فعال و پویا در کشور در امر مدرسه سازی یاد کرد  و گفت: باید فرهنگ مدرسه سازی به عنوان یک کار ماندگار را بیش از گذشته به جامعه معرفی کنیم.

امیری‌مقدم گفت: خیرین مدرسه ساز از مال خود برای مدرسه سازی و ارتقای سطح سواد انسانها استفاده می کنند و این کار ارزشمند جای تقدیر و افتخار بسیار دارد. 

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت رفع موانع پیش روی خیرین مدرسه ساز، گفت: از مدیران‌می خواهم که در مسیر خیرین سنگ اندازی نکرده و همه باید به این عزیزان در اجرای کارهای خیرخواهانه کمک کنند.

وی در ادامه با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری  به استان گفت: در سفر آقای رئیسی اعتبارات خوبی برای حوزه آموزش و پرورش مصوب شد که ۵۵ میلیارد تومان آن برای خرید تجهیزات و ۳۵ میلیارد تومان هم برای جمع آوری مدارس کانکسی اختصاص یافته است.

وی در ادامه اشاره ای هم به اقدامات انجام شده در استان در حوزه های مختلف در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشت و گفت: با تلاش هایی که در دوران جمهوری اسلامی صورت گرفته، وضعیت کنونی استان و شهرستان هایی مثل جوانرود با سال‌های پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست و این پیشرفت ها باید برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام

نظر شما