شناسهٔ خبر: 57440946 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ناواس به دنبال غافلگیری آلمان در دیدار فینال‌گونه دور گروهی

دروازه‌بان با تجربه تیم ملی کاستاریکا امیدوار است که بتواند تیم ملی آلمان را غافلگیر کند و یک شگفتی بزرگ در جام رقم بخورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از گلوبو، کیلور ناواس دروازه‌بان کاستاریکا قبل از بازی با آلمان به صحبت درباره این تیم پرداخت و آلمان را تیمی قابل احترام و مدعی دانست.

اگر کاستاریکا تیم ملی آلمان را شکست دهد راهی دور بعدی می‌شود. این بازی یک فینال بزرگ برای کاستاریکاست. کیلور ناواس دروازه بان تیم ملی فوتبال کاستاریکا پیش از دیدار با آلمان گفت: می‌خواهیم برای آلمان دردسر ایجاد کنیم و به دور بعدی برسیم.

امیدواریم بتوانیم آلمان را غافلگیر کنیم. اگر به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم، فکر می‌کنم مانند سال ۲۰۱۴ که ایتالیا را شکست دادیم و انگلیس را مجبور به تساوی کردیم یک تورنمنت خوب خواهیم داشت. ما باید باور داشته باشیم که می‌توانیم.

دروازه‌بان پاری سن ژرمن در ادامه صحبت‌های خود گفت: برای کشور کوچکی مانند کاستاریکا با کمتر از ۵ میلیون نفر جمعیت هر جام جهانی چیزی بسیار خاص است و مردم دوست دارند برابر تیم‌های قوی خوب بازی کنیم و بتوانیم امتیاز بگیریم.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره تیم ملی فوتبال آلمان گفت: اکثر بازیکنان آلمان در تیم بایرن مونیخ هستند و این بازیکنان یکدیگر را کاملا می‌شناسند. همچنین آنتونیو رودیگر نیز بازیکن خیلی خوبی است که در رئال مادرید بازی می‌کند. او یک مدافع میانی قوی است که به سختی برای هر توپ می‌جنگد. آلمان تیم قابل احترامی است.

همیشه می‌توان روی این کشور حساب کرد. آلمان تیم تورنمنت‌هاست و همیشه در جام‌ها مدعی بوده است و در این دوره نیز تیمی مدعی است.

انتهای پیام/

نظر شما