شناسهٔ خبر: 57440442 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

روزنامه دولت: مسعود دولتشاهی در تجمعات کشته نشده بلکه پس از سرقت مسلحانه کشته شد

روزنامه ایران نوشت: مسعود دولتشاهی پس از سرقت مسلحانه در شامگاه ۲۹ آبان در حوالی بلوار فرحزادی حین تعقیب و گریز با نیروهای انتظامی و در حال فرار مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد که بر اثر شدت جراحات در این بیمارستان فوت می‌کند.

صاحب‌خبر -

روزنامه دولت مدعی شد مسعود دولتشاهی نه در اعتراضات بکه پس از سرقت مسلحانه کشته شده است!

روزنامه ایران نوشته: ایران اینترنشنال با منتشر کردن خبری اعلام کرد مسعود دولتشاهی که روز ۲۹ آبان در سعادت آباد توسط مأموران انتظامی از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود پس از بستری شدن در بیمارستان روز دوشنبه ۷ آذر درگذشته است.اما مسعود دولتشاهی فرزند شیرمراد شخصی است که نه در تجمعات بلکه پس از سرقت مسلحانه در شامگاه ۲۹ آبان در حوالی بلوار فرحزادی حین تعقیب و گریز با نیروهای انتظامی و در حال فرار مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و به بیمارستان آتیه منتقل می‌شود که بر اثر شدت جراحات در این بیمارستان فوت می‌کند.

روزنامه ایران مدعی شده است: نامبرده علاوه بر سرقت مسلحانه دارای سوابق متعددی از قبیل مشارکت در نگهداری و استعمال هروئین، سرقت وسایل نقلیه و لوازم آن، سرقت لوازم منزل، خرید و فروش مواد مخدر و...بوده است. وی همچنین بیش از دو بار سابقه زندان به جرم‌های سرقت، حمل مواد مخدر و ضرب و جرح عمدی داشته است.

 

نظر شما