شناسهٔ خبر: 57440290 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

سوال روزنامه اصولگرا به نمایندگی از ملت ایران از دولت‌های گذشته؛ چرا به دشمن باج می‌دهید؟

روزنامه رسالت نوشت: ملت ایران از این جماعت یک سؤال دارند و آن همیشه بی‌پاسخ مانده است» نوشت: سؤال این است اگر ادعای نمایندگی حفاظت از منافع ملت ایران را دارید پس این حرف‌ها و اصرار به باج‌دهی به دشمن برای چیست؟

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه اصولگرای رسالت ضمن حمله به دولت‌های موسوی، هاشمی، خاتمی و روحانی از طرف «ملت ایران»‌ از آنها پرسید اگر ادعای نمایندگی از منافع ایران را دارید پس چرا به دشمن باج می‌دهید؟

به گزارش رسالت، جمع جبری دیدگاه‌های برخی خواص در مورد جمع کردن بساط اغتشاش و اوباشیگری این است که تنها راه؛ مذاکره با آمریکا ، حل مشکلات مناسبات ایران و آمریکا و شنیدن صدای مردم است.این جماعت منکر حافظه تاریخی ملت است و نمی‌خواهد سیر مناسبات و مناقشات ایران و آمریکا را حداقل در نیم قرن اخیر ببیند. دولت‌های موسوی، هاشمی، خاتمی و روحانی با این تفکر که می شود با آمریکا مذاکره کرد و به نتیجه رسید، بارها مذاکره کردند اما نتیجه مذاکرات جز باج‌دهی به آمریکا هیچ محصولی نداشت.

نویسنده در ادامه با بیان مطلب که «ملت ایران از این جماعت یک سؤال دارند و آن همیشه بی‌پاسخ مانده است» نوشت: سؤال این است آیا شما در ایران نماینده حفظ مصالح و منافع مردم هستید یا این‌که صیانت از منافع آمریکا را در ایران نمایندگی می‌کنید؟ اگر ادعای نمایندگی حفاظت از منافع ملت ایران را دارید پس این حرف‌ها و اصرار به باج‌دهی به دشمن برای چیست؟ اگر نماینده صیانت از منافع آمریکا هستید پس نقاب از چهره بردارید تا مردم شما را بیشتر بشناسند.

نظر شما