شناسهٔ خبر: 57439867 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پیروزی نساجی مقابل نماینده آلبانی

فارس

تیم فوتبال نساجی در دیداری دوستانه مقابل نماینده کشور آلبانی به برتری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، در دومین روز از اردوی شاگردان حمید مطهری در آنتالیای ترکیه، عصر امروز در کمپ TSS، در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم پارتیزان تیرانا پایتخت آلبانی رفتند و با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسیدند.

در نیمه اول نساجی‌چی‌ها با ترکیب: مهدی حمیدی، حامد شیری، امیرمهدی جانملکی، سیداحمد موسوی، علی شجاعی، اکبر صادقی، محمد شریفی، فرزاد زامهران، صابر حردانی، کریم اسلامی و محمدمهدی نظری روانه میدان شدند که با نتیجه تساوی بدون گل این نیمه پایان یافت.

در نیمه دوم تیم نساجی با حسین خطیر، سیدعلیرضا ابراهیمی، شاهین طاهرخانی، احسان قهاری، متین کریم‌زاده، علی داوران، مسعود شجاعی، محمدجواد ملایی، عرفان گل‌محمدی، رضا جعفری و آداما نیان به مصاف پارتیزان رفت.

در دقیقه ۶۴ مسعود شجاعی توانست با عبور از خط دفاع حریف، نساجی را به گل برساند اما با اشتباه داور، آفساید اعلام شد.

در دقیقه ۷۱ خطای مدافعان پارتیزان بر روی محمدجواد ملایی، نساجی را صاحب یک پنالتی کرد که با گل آداما نیان، یک بر صفر شاگردان مطهری پیش افتادند.

حملات بی‌امان نساجی در نیمه دوم قابل توجه بود اما بعد از مدت کوتاهی در دقیقه ۸۱ توسط اسکوکا مهاجم پارتیزان، طی یک اشتباه فردی، دروازه نساجی باز شد.

در ادامه فشار حملات نساجی بر روی دروازه پارتیزان بیشتر شد که در دقیقه ۸۵ با ارسال زیبای مسعود شجاعی از روی نقطه کرنر، عرفان گل‌محمدی با ضربه سر توانست، نساجی را به گل دوم برساند.

نساجی‌چی‌ها بازی درگیرانه، سرعتی و تاکتیکی را از خود به نمایش گذاشته بودند و درنهایت باز هم در دقیقه ۹۲ با فرار عرفان گل‌محمدی و خطای مدافع پارتیزان، توانستند برای دومین بار صاحب پنالتی شوند که این بار مسعود شجاعی، گل سوم نساجی را به ثمر رساند.

تیم پارتیزان تیرانا آلبانی در حال حاضر در سوپرلیگ آلبانی با تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار دارد.

این تیم با قدمتی ۷۶ ساله، ۱۵ قهرمانی در سوپرلیگ و ۱۵ قهرمانی در جام حذفی آلبانی را در کارنامه دارد. همچنین در سال گذشته نیز به‌عنوان نماینده آلبانی در لیگ کنفرانس اروپا حضور داشت.

نظر شما