شناسهٔ خبر: 57439402 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

چلسی سراغ جذب طارمی می‌رود؟

یک خبرنگار انگلیسی بر این باور است که مهاجم ایرانی پورتو می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای تقویت خط حمله تیم فوتبال چلسی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، مهدی طارمی که در تیم پورتو و تیم ملی فوتبال ایران نشان داده که مهاجمی سطح بالاست، ممکن است در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش رو سر از لیگ برتر انگلیس در بیاورد، این در حالی است که چند باشگاه اروپایی وضعیت او را به دقت زیرنظر دارند. دین جونز خبرنگار انگلیسی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال انگلیس اعتقاد دارد چلسی ممکن است در پنجره زمستاتی نقل‌وانتقالات سراغ جذب مهاجم ایرانی پورتو برود. آبی‌پوشان لندنی در گذشته به این بازیکن 30 ساله علاقه نشان داده‌اند و فرم فوق‌العاده‌اش در رده باشگاهی و ملی ممکن است در نهایت او را به استمفوردبریج سوق دهد.

در ماه آگوست، نشریه پرتغالی «A Bola» مدعی شده بود که چلسی در حال آماده‌سازی خود برای ارائه پیشنهاد لحظه آخری و با ارزش 22 میلیون پوند به پورتو برای جذب طارمی است، چون به دنبال تقویت خط حمله ضعیف خود است. با این حال، در نهایت پیشنهاد رسمی از سوی این باشگاه لندنی به پورتو نشد و این مهاجم ایرانی به ارائه بازی‌های تأثیرگذارش در این تیم ادامه داد. طارمی فرم خوب باشگاهی‌اش را به بازی‌های رده ملی نیز رساند و در دیدار اول تیم ملی ایران در گروه B جام جهانی 2022 قطر و در شکست 6 بر 2 مقابل انگلیس، دو گل به ثمر رساند و در برتری 2 بر صفر تیم ملی مقابل ولز در همین رقابت‌ها نیز یک پاس گل داد و همین نظر باشگاه‌هایی همچون لاتزیو و میلان را به او جلب کرده است.

دین جونز خبرنگار انگلیسی در گفت‌وگو با سایت انگلیسی «گیو می اسپورت» گفت: طارمی واقعاً از دوران حضورش در پرتغال لذت می‌برد و در آنجا در حال پیشرفت است. بنابراین، من فکر می‌کنم که باید در نظر بگیریم که باید باشگاه مناسبی باشد که دقیقاً برنامه درستی برای او داشته باشد، چون می‌دانم که او واقعاً از حضور در پورتو لذت می‌برد. تاکنون من لاتزیو، میلان و منچستریونایتد را دیده‌ام که بحث علاقه‌مندی‌شان به جذب طارمی مطرح شده است، بنابراین می‌توانید ببینید که وجهه او در حال بهتر شدن است. اصلاً تعجب نمی‌کنم اگر ببینیم که به‌زودی باشگاه‌هایی مانند چلسی نیز با او مرتبط می‌شوند. بنابراین بله، قطعاً ژانویه پیش رو زمانی است که طارمی قرار است شگفت‌زده شود.

طارمی که از سال 2020 در عضویت باشگاه پورتوست و قرارداد فعلی‌اش در پایان ماه ژوئن 2024 با این باشگاه پرتغالی منقضی می‌شود، تاکنون در 115 بازی برای پورتو به میدان رفته و آمار 62 گل زده و 43 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

برچسب‌ها:

نظر شما