شناسهٔ خبر: 57438983 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مشارکت خیرین موجب تقویت نظام آموزشی کشور شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مشارکت خیرین مدرسه ساز موجب تقویت نظام تعلیم و تربیت شده و بدون کمک آنها با چالش های زیادی مواجه می شدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین روز پنجشنبه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، روح الله عباسپور نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، مجید عبداللهی معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور، نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش، سعادتفر مدیرکل نوسازی مدارس استان و جمع زیادی از خیرین در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

3333444

نقی سیاهکالی مرادی در این مراسم اظهارداشت: مجمع خیرین یکی از بزرگترین نهادهای مردمی است که خدمات شایسته ای انجام داده و بخش قابل توجهی از مدارس ما توسط خیرین نیکوکار ساخته شده است.

وی بیان کرد: هرجا کارها را به مردم سپرده ایم موفق بودیم و در این عرصه نیز مشارکت خیرین توانسته بسیار تاثیرگذار و مفید باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: خیرین از علاقمندان به فرهنگ و تعلیم و تربیت آینده سازان کشورند و همه ما نیز ضمن قدردانی خواستار تداوم این همکاری هستیم.

سیاهکالی اظهارداشت: در استان قزوین بیش از ۱۶۷۰ مدرسه با ۹۶۰۰ کلاس درس و ۱۷ هزار معلم و ۲۴۵ هزار دانش آموز داریم که با کمک دولت امکان ساخت مدرسه و تامین نیازها نیست و اگر مشارکت خیرین نبود با چالش های زیادی مواجه می شدیم.

وی گفت: در حال حاضر برخی از مدارس استان سرویس بهداشتی ندارد و مدارس شبانه روزی از داشتن حمام محروم است که امیدواریم خیرین در این زمینه نیز اقدام کنند.

2111

این مسئول اضافه کرد: با این همه خدمات ارزشمند انجام شده از سوی خیرین اما متاسفانه هیچ عکس وتصویری از آنها در شهر دیده نمی شود که از رسانه ها انتظار داریم در معرفی آنها همت کنند و شهرداری نیز برای تزیین برخی مناطق شهر از تصاویر این انسانهای بزرگوار در بنرها اقدام لازم را صورت دهد.

وی اظهارداشت: از روسای مدارس انتظار داریم حتما در مدارسی که بنام خیرین است در مناسبت های مختلف از خیرین دعوت کنند تا در همان مدارسی که ساخته اند حضور یابند و تقدیر شوند تا این کار تداوم یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: همه باید دست بدست هم دهیم تا کاری که شما خیرین انجام می دهید و مانند ارزش جنگ یک رزمنده در دفاع مقدس است به سرانجام برسد و دانش آموزان از آن استفاده کنند.

سیاهکالی مرادی گفت: اگر قرار است انسان خوب در تراز انقلاب تربیت کنیم باید مدارس خوب داشته باشیم و با کمک شما خیرین به این هدف می رسیم.

0000

مسعود رحمانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان قزوین هم گفت: مدارس هر چقدر زیبا و استاندارد باشد به افزایش کیفیت تحصیل کمک کرده و تعلیم و تربیت نیز بهتر صورت می گیرد.

وی بیان کرد: مدارس جدید که ساخته می شود حتما باید از منازل ما بهتر باشد تا فرزندان ما را برای تحصیل مشتاق تر کند.

212111

اجرای سرود توسط دانش آموزان و دکلمه توسط یکی از دختران خردسال از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در ادامه از خیرین مدرسه ساز استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما