شناسهٔ خبر: 57437568 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مهم‌ترین رکن تربیت‌بدنی در اختیار داشتن فضای ورزشی بهینه است

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: مهم‌ترین ارکان اجرای مطلوب درس تربیت‌بدنی و فعالیت‌های مکمل و فوق‌برنامه ورزشی، در اختیار داشتن فضای ورزشی بهینه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، فخرالدین اسدی امروز -پنجشنبه دهم آذرماه- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور ایجاد شادابی، نشاط، تندرستی و سلامتی رقابت‌های ورزشی بانوان اداره‌کل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری، در رشته‌های دارت، هفت سنگ مهارتی و گل کوچک مهارتی برگزار شد.

وی افزود: این رقابت‌ها با شعار ورزش، حال خوب، ایران قوی با همکاری واحد زنان و خانواده برگزار شد و در هر رشته نفرات اول تا سوم معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند. در رقابت‌های دارت زنان، مینا رئیسی، سمیه بلالی و فاطمه فتحی‌پور به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: در رشته هفت سنگ مهارتی زنان، مریم عباسیان و مریم اشگرف موفق به کسب مقام شدند و سمانه صمیمی، محبوبه شاهوردی و مینا رئیسی موفق شدند مقام اول تا سوم رقابت‌های گل کوچک مهارتی را از آن خود کنند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین ارکان اجرای مطلوب درس تربیت‌بدنی و فعالیت‌های مکمل و فوق‌برنامه ورزشی، در اختیار داشتن فضای ورزشی بهینه است و این مهم از طریق کمک به تأمین، بهسازی، بهینه‌سازی، تجهیز و نگهداری سالن‌های ورزشی داخل مدارس میسر خواهد شد. مشارکت حداکثری سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی، کمک‌های مردمی و خیران در زمینه جلب حمایت و استفاده از ظرفیت شوراهای برنامه‌ریزی و آموزش و پرورش در سطح شهرستان و مناطق برای جذب اعتبارات بیشتر را موجب ارائه خدمات گسترده‌تر در این زمینه دانست.

نظر شما