شناسهٔ خبر: 57437438 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا

محمودپور، ملایی و قایق 4 نفره بانوان فینالیست شدند

دومین روز از مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در تایلند، با صعود محمودپور، ملایی و قایق چهار نفره بانوان ایران به فینال همراه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، دومین روز از مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در تایلند، امروز (پنجشنبه - 10 آذر ماه) یگیری شد و  امیرحسین محمودپور، نازنین ملایی و تیم روئینگ چهار نفره سنگین وزن بانوان به فینال مسابقات راه یافتند. 

در روئینگ تک نفره سبک وزن در رقابت گروه دوم مقدماتی با حریفانی از قزاقستان، چین و ازبکستان روبه‌رو شد و با زمان 7:22.111 دقیقه پس از نماینده چین دوم و راهی فینال A شد. محمودپور روز یکشنبه در دور فینال رقابت خواهد کرد.

نازنین ملایی در گروه دوم مقدماتی روئینگ تک نفره سبک وزن در رقابت با نمایندگان ازبکستان و هنگ‌کنگ با زمان 8:20.442 دقیقه در رده نخست قرار گرفت و راهی فینال A شد. فینال این ماده یکشنبه 13 آذر برگزار می‌شود.

تیم روئینگ چهار نفره سنگین وزن بانوان نیز با ترکیب شکیبا وقوفی، مریم کرمی، فاطمه مجلل و مریم امیدی‌پارسا در دور تعیین خط با رقبایی از کره، اندونزی، ویتنام و چین روبه‌رو شدند و در پایان با زمان 7:15.321 دقیقه پس از قایق ویتنام و چین سوم شد. مسابقه فینال این ماده یکشنبه انجام خواهد شد.

همچنین ابوالفضل سطوتی در روئینگ تک نفره مردان جوانان با حریفانی از عربستان، قزاقستان، هنگ‌کنگ، هند و ژاپن رقابت کرد و در پایان با زمان 7:30.348 دقیقه در رده دوم گروه اول مقدماتی قرار گرفت و راهی شانس مجدد شد. رقابت شانس مجدد این ماده ظهر امروز برگزار می‌شود.

کیمیا زارعی و زینب نوروزی در روئینگ دو نفره سبک وزن بانوان با حریفانی از کره، اندونزی، مالزی و ازبکستان رقابت کردند و در پایان با زمان 8:01.305 دقیقه با اختلاف هزارم ثانیه پس از نمایندگان اندونزی و کره در رده سوم ایستادند و به شانس مجدد راه پیدا کردند. مسابقه شانس مجدد این ماده ظهر امروز برگزار می‌شود.

مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از روز گذشته با شرکت 169 ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و 90 ورزشکار در رده سنی جوانان از 18 کشور در پاتایا تایلند آغاز شد و امروز 10 آذر با برگزاری دور مقدماتی مواد گروه دوم ادامه پیدا می‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما