شناسهٔ خبر: 57435109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه استان سمنان:

کنگره شهدای استان سمنان اوایل سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

سمنان- فرمانده سپاه استان سمنان گفت: کنگره شهدای استان شامل برنامه‌های مختلف در هشت شهرستان است که حسن ختام آن اجلاسیه بزرگ شهدا در اوایل سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

صاحب‌خبر -

حمید دامغانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه استفاده از تجربیات اجلاسیه های قبلی شهدای استان سمنان برای هرچه باشکوه‌تر و بهتر برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان ضرورت دارد، تاکید کرد: باید تلاش شود تا به لحاظ محتوایی اجلاسیه شهدای استان سمنان را ارتقا ببخشیم.

وی با بیان اینکه کنگره شهدای استان سمنان اوایل سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، افزود: از هم اکنون نشست‌های هماهنگی و برنامه‌ریزی برای اجلاسیه بزرگ شهدای استان سمنان با حضور دستگاه‌های عضو شامل دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و فرهنگی و … برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه تلاش داریم تا اجلاسیه ای درخور سه هزار شهید استان سمنان برگزار کنیم، ابراز کرد: اجلاسیه شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، تبیینی و … است که در هشت شهرستان استان سمنان به مرور برگزار می‌شود و حسن ختام آن اجلاسیه بزرگ استانی شهدای این استان خواهد بود.

دامغانی با بیان اینکه اجلاسیه ای که اوایل سال ۱۴۰۳ قرار است برگزار شود در واقع بخش پایانی کنگره شهدای استان است، ابراز کرد: برنامه‌های متعددی در طول سال جاری و آتی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا و همچنین تبیین روایت‌های حضور رزمندگان استان سمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و مبارزات انقلاب تدارک دیده خواهد شد.

نظر شما