شناسهٔ خبر: 57434694 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رحمتی همه بازیکنان را زیر نظر گرفت(عکس)

سرمربی آلومینیوم در دو دیدار تدارکاتی پیاپی عملکرد همه بازیکنان خود را مورد ارزیابی قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک که پس از دیدار هفته یازدهم لیگ برتر و پیروزی سه بر صفر مقابل نساجی مازندران وارد تعطیلات بازی‌ها شد و وقفه دو هفته‌ای در تمرینات‌اش داشت، طی روزهای گذشته سه دیدار تدارکاتی برای حفظ آمادگی و هماهنگی بازیکنان خود برگزار کرد.

سید مهدی رحمتی که تصمیم به شروع تمرینات تیمش از روز بیست و یکم آبان‌ماه گرفت، پس از اینکه در یک مسابقه تدارکاتی مقابل «تیم ب آلومینیوم» به پیروزی هفت بر صفر دست پیدا کردند، در دو مسابقه دوستانه هم بازیکنان‌اش را به مصاف صدرنشین لیگ یک فرستاد.

تیم فوتبال آلومینیوم طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در دو مسابقه تدارکاتی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل شمس‌آذر قزوین قرار گرفت که رحمتی از تمام بازیکنان خود در هر دو بازی بهره برد تا هماهنگی تیمش را در تعطیلات لیگ برتر حفظ کند و بتوانند روند خوب‌شان را ادامه دهند.

شاگردان رحمتی که در حال حاضر رتبه پنجم جدول لیگ برتر را دراختیار دارند، طی ۶ مسابقه اخیرشان شکست‌ناپذیر بودند و مقابل سپاهان، پیکان و استقلال به تساوی رسیدند و برابر ملوان انزلی، مس کرمان و نساجی به پیروزی دست پیدا کردند که امیدوار هستند همین روند را با شروع مجدد بازی‌ها دنبال کنند.

نظر شما