شناسهٔ خبر: 57425718 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج مستضعفان: ۴۷ سازمان جاسوسی در اغتشاشات اخیر نقش داشتند

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: دشمن در حوادث اخیر به دلیل عاجز ماندن در عرصه جنگ سخت، به استفاده از جنگ نرم و ترکیبی با اولویت نبرد رسانه‌ای و عملیات روانی به منظور فریب ملت بزرگ ایران روی آورد و ۴۷ سازمان جاسوسی در این زمینه فعال شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان در پانزدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان تهران که صبح امروز در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در حوادث اخیر به دلیل عاجز ماندن در عرصه جنگ سخت، به استفاده از جنگ نرم و ترکیبی با اولویت نبرد رسانه‌ای و عملیات روانی به منظور فریب ملت بزرگ ایران روی آورد و ۴۷ سازمان جاسوسی در این زمینه فعال شدند.

وی با بیان انکه آمریکایی‌ها در طول سال‌های گذشته به دنبال تسلط مجدد بر ایران بودند، گفت: یکی از تاریک‌ترین فرازهای دوره سلطنت پهلوی، کودتای ۲۸ مرداد و ورود آمریکا به صحنه سیاست ایران و جایگزینی این کشور با انگلستان و تسلط بر منابع ایران بود که پیروزی انقلاب اسلامی این تسلط را از آمریکایی‌ها گرفت، به همین دلیل آنان همواره سعی کردند مجددا بر روی منابع کشور ایران مسلط شوند.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفان با ذکر آنکه ملت بزرگ و مقتدر ایران همواره آگاهی و هوشیاری خود را در حوادث گوناگون نشان داده است، تصریح کرد: علی رغم توطئه‌ها و فتنه‌های سنگین دشمن و تمرکز آنان بر روی استفاده از مشکلات و نارضایتی‌ها، اما ملت بزرگ ایران دشمن را ناکام گذاشت که به همین دلیل آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی به شکست خود اعتراف کردند.

سردار سلیمانی در خصوص خویشتن‌داری در اغتشاشات اخیر بیان کرد: در حوادث اخیر، با صبر و خویشتن‌داری میان فریب‌خوردگان و افراد آموزش دیده دشمن تفکیک قائل شدیم و افتخار نظام جمهوری اسلامی مدیریت فتنه به گونه‌ای بود که دشمن مأیوس شود.

وی در رابطه با قرار گرفتن ایران در مسیر رشد و پیشرفت گفت: موسسات مطالعات راهبردی معتبر دنیا در رابطه با رشد اقتصادی ایران آمارهایی را منتشر کرده‌اند، اقتصاد رو به رشد و پیشرفت ایران برای دشمن بسیار دردآور و شکننده است.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان پیشرفت ایران در زمینه‌های مختلف از جمله در زمینه درمان سرطان با ژن درمانی و حوزه نانو، عنوان کرد: آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی در موسسات مطالعاتی خود بیان کرده‌اند که جمهوری اسلامی ایران تحقق ایران قوی را از مسیر علمی و فناوری برنامه‌ریزی کرده است که  به منظور مقابله با اقدامات ایران در حوزه علمی و فناوری باید این کشور را تحریم و درگیر اغتشاشات و ناامنی کنیم.

سردار سلیمانی با بیان انکه دستاورد مردم در انقلاب اسلامی، استقرار نظام اسلامی، برهم خوردن هندسه، جغرافیا و مفهوم قدرت در دنیا بود، گفت: امروز امریکایی‌ها فاقد توانایی اعمال قدرت هستند، چون با حرکت امام راحل و مردم با عظمت ما، مفهوم قدرت در دنیا تغییر پیدا کرد.

وی در رابطه با اقدامات ایران در گام دوم انقلاب اسلامی ذکر کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در گام دوم انقلاب اسلامی تکامل و فرایند رسیدن به تمدن نوین اسلامی را طی کند که رهبری در خصوص مراحل رسیدن به تمدن نوین اسلامی می‌فرمایند که هم اکنون انقلاب و نظام اسلامی تحقق یافته و برای رسیدن به تمدن اسلامی، تحقق دولت و جامعه اسلامی نیز لازم است.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفان افزود: تحقق جامعه اسلامی در گرو تحقق دولت اسلامی است و به همین خاطر تلاش دشمن در طی سال‌های اخیر این بوده که دولت اسلامی در جامعه ما محقق نشود.

سردار سلیمانی ادامه داد گفت: در مسیر تحقق دولت اسلامی، لازم است تا ظرفیت‌های مردمی را نیز به میدان بیاوریم. تشکیل شوراهای محلی و مجامع استانی و شهرستانی یکی از مهم‌ترین قدم‌ها برای تحقق این مسئله است.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما