شناسهٔ خبر: 57417979 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گلزن آرژانتینی‌ها چشم پرز را گرفت!

انزو فرناندز از زمان حضور در بنفیکا در ماه ژوئن، یکی از ستاره های مطرح در فوتبال جهان بوده و برای جام جهانی هم به تیم ملی آرژانتین دعوت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، رئال مادرید از فرایند جذب جود بلینگهام از بروسیا دورتموند دور شده و اکنون انزو فرناندز از بنفیکا را به عنوان هدف اصلی خود در نقل و انتقالات می‌بیند.

بلینگهام 19 ساله، اولویت اصلی غول های اسپانیایی در نظر گرفته می شد، اما مارکا ادعا می کند که آنها اکنون بر این باورند که مقصد او در آینده لیگ برتر است و مادریدی‌ها منابع مالی خود را روی فرناندز 21 ساله متمرکز خواهد کرد.

فرناندز در ماه ژوئن از ریورپلاته به بنفیکا آمد و مدیران باشگاه پرتغالی توانستند او را با قراردادی به ارزش 18 میلیون یورو با تمام آپشن‌ها جذب کنند اما عملکرد این بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا از جمله پاس گل مقابل پاری سن ژرمن و یوونتوس باعث شد قیمت انزو به سرعت افزایش پیدا کند. فرناندز اولین بازی ملی خود را به عنوان یک بازیکن 20 ساله در نوامبر 2021 انجام داد و رشد مداوم او در صحنه‌های اروپایی جایگاه او را در تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی تثبیت کرد.

فرناندز که صرفاً به حضور در جام جهانی قانع نبود در هر دو بازی اول گروهی تیمش به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و در مقابل مکزیک، پس از لیونل مسی در سال 2006، جوانترین گلزن آرژانتین در یک جام جهانی شد. توانایی او در خط حمله برای بنفیکا و آرژانتین ظاهرا ارزش نقل و انتقالات فرناندز را از سقف آن بالاتر برده است.

گزارش مارکا ادعا می کند که او اکنون توسط بنفیکا به عنوان یک استعداد جوان برچسب 100 میلیون یورویی دریافت کرده است و آنها انتظار دارند به زودی پیشنهاداتی را از تیم‌های مطرح اروپایی دریافت کنند.

نظر شما