شناسهٔ خبر: 57415590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

خانواده های شهدای فرهنگی میانه تجلیل شدند

حوزه/ در یادواره شهدای فرهنگی میانه از خانواده های شهدای فرهنگی تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام عبدالله محمدی، شامگاه سه شنبه در یادواره شهدای فرهنگی میانه با حضور فرهنگیان بسیجی و جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی با محوریت شهید شاخص استان شهید سیاوش دالانداری به همت مدیریت آموزش و پرورش و کانون بسیج فرهنگیان میانه در سالن اجتماعات آیت الله احمدی میانجی برگزار شد، با اشاره به ایثار و فداکاری های شهدا در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: موفقیت ها و امنیت ایران اسلامی حاصل خون شهدا و وجود بسیج در عرصه های مختلف است.

امام جمعه میانه با اشاره به ثمرات عملیات های مختلف در جنگ حق علیه باطل، در توصیه ای به معلمان گفت: معلمان، تاریخ دوران دفاع مقدس را مطالعه و به دانش آموزان انتقال دهند، چون امروز دانش آموز، نیازمند اطلاع از رشادت ها، آرمان ها و مفاهیم شهید و شهادت است.

حجت الاسلام محمدی روحانیت را انتقال دهنده مسائل مذهبی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه از قبل از انقلاب تاکنون عنوان کرد و هشدار داد: شیاطین و دشمنان انقلاب در حال القای ناامنی و ناامیدی به داخل کشور هستند.

یونس احمدی مدیر آموزش و پرورش میانه هم در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به مسئولین، خانواده های شهدا، فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان گفت: معلمان در تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت نقش اساسی دارند.

تجلیل از خانواده های شهدای فرهنگی پایان بخش یادواره شهدای فرهنگی میانه بود.

انتهای پیام

نظر شما