شناسهٔ خبر: 57414714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد

آغاز تمرینات دختران والیبالیست گلستانی در اردوی تیم‌ملی زیر ۱۶سال

رامین بشرویه

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از آغاز تمرینات دختران گلستانی در ششمین مرحله از اردوی تیم‌ملی والیبال زیر ۱۶ سال کشور خبر داد و افزود: گلستانی‌ها از شانس بالایی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم‌ملی برخوردار هستند.

صاحب‌خبر -

قاسمعلی برزمینی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه ششمین اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی والیبال زیر ١۶ سال دختران از امروز چهارشنبه ۹ آذرماه در کمپ تخصصی والیبال زنان مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد، ادامه داد: سرمربی تیم‌ملی والیبال زیر ١۶ سال جمهوری اسلامی ایران، ٢۶ بازیکن از منتخبین المپیاد استعدادهای برتر کشور را به ششمین اردوی انتخابی این تیم دعوت کرده است که نام چهار والیبالیست گلستانی در این لیست قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه این اردو به مدت چهار روز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: «مطهره عجم‌اکرمی، مبینا سرلی، پریا علیزاده و کوثر دماوندی» بازیکنان گلستانی دعوت شده به این اردو هستند.

وی با تأکید بر اینکه «رقیه شهابی» به عنوان مربی از گلستان در کادر فنی این اردو حضور دارد، افزود: قدمت والیبال گلستان و زحمات پیشکسوتان و مربیان خانم و آقا در استان سبب شده است تا همه ساله شاهد حضور بازیکنان رده‌های مختلف سنی در ترکیب اصلی تیم‌های ملی باشیم.

برزمینی با اشاره به اینکه بازیکنان گلستانی حاضر در این اردو به دلیل آمادگی کامل از شانس بالایی برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم‌ملی زیر ۱۶ سال برخوردار هستند، تصریح کرد: تداوم روند اجرای برنامه‌های استعدادیابی هیئت والیبال استان برای رده‌های سنی پایه از عواملی است که شاهد شناسایی و معرفی بازیکنان با انگیزه در این رشته المپیکی باشیم.

گفتنی‌است، ثمینا صمدی، هستی واحدی، فاطمه اصغری، زهرا نجف بیک، زهرا یزدان کیش راد، آیناز باقری، ماندانا موسوی، کیمیا سهرابی، فرزانه کریمی، زهرا مومن، هانیا دشتی، معصومه قدیری، ترنم طاهرخاکنی، روژین گلشان‌پور، صبا مرحمتی، مهسان نوروزنژاد، سوگل اخوان، ستایش کولانی، مهدیه دولتیان، ریحانه اسماعیلی، نازنین جلیلی‌وند و فاطمه کهدویی به عنوان دیگر بازیکنان دعوت شده و الساندرا کمپدلی «سرمربی» و مهسا آراسته، سرگل علیزاده، مریم جمال راسخ، اعظم آرودیان و مریم آدینه به عنوان دیگر اعضای کادر فنی در این اردو حضور دارند.

انتهای پیام

نظر شما