شناسهٔ خبر: 57411762 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

خبر کوتاه

صاحب‌خبر -

محمود شهریاری آزاد شد

محمود شهریاری، مجری پیشین صداوسیما، روز گذشته آزاد شد. به گزارش ایرنا، محمود شهریاری که به دلیل حوادث اخیر، از ششم مهرماه بازداشت شده بود، پس از ۲ ماه، روز گذشته از زندان آزاد شد. آزادی شهریاری در راستای دستور حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه مبنی بر آزادی برخی متهمان حوادث اخیر کشور و در پی‌ پیروزی تیم‌ ملی فوتبال کشورمان برابر ولز صورت گرفته است.

 

انتشار هفته‌نامه «نیم‌روز»

شماره بیست و دوم و بیست و سوم هفته‌نامه «نیم‌روز» در ۵۲ صفحه و با مطالب متنوعی در موضوعات مختلف منتشر و در دسترس عموم قرار گرفت. در این شماره از نشریه، به چیستی و چرایی اعتراضات اجتماعی در چندماهه اخیر با رویکردی تحلیلی و آسیب شناسانه پرداخته ‌شده و روند آن از منظرهای گوناگون با کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف مورد بررسی و گفتگو قرار گرفته است.

 

 

توالت‌های لاکچری در جام جهانی

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با هزینه‌های زیاد برگزار شده است. به گزارش همشهری‌آنلاین، قطری‌ها برای این رقابت‌ها ۸ استادیوم ساختند که به امکانات مدرنی مجهز است. از خنک‌کننده‌های هوا تا اتاق‌های لاکچری برای تماشای فوتبال. آن‌ها حتی برای سرویس‌های بهداشتی داخل استادیوم‌ها از سنگ توالتی استفاده کردند که به مانیتور مجهز است و تماشاگران می‌توانند ادامه بازی را آنجا تماشا کنند تا صحنه‌های حساس بازی را از دست ندهند.

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما