شناسهٔ خبر: 57410824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد:

نصب بیش از ۳ هزار و ۴۵۰ انشعاب گاز در لرستان

زهره گودرزی

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از نصب بیش از ۳ هزار و ۴۵۰ انشعاب گاز طی مهر و آبان امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

کرم گودرزی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۶۳۰۰ انشعاب نصب شده به‌طوری‌که در ماهای مهر و آبان تعداد ۳ هزار و ۴۵۰ انشعاب معادل ۳۳ درصد از مجموع تعهد شده در سال ۱۴۰۱ انجام شده است.

وی تصریح کرد: رکورد ثبت در دوماهه مهر و آبان به دلیل تأکید بر انجام نصب علمک قبل از شروع فصل سرما به‌ویژه در شهرستان‌های سردسیر استان است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: عمده انشعابات مربوط به روستاهای تزریق گاز شده تا هفته دولت سال ۱۴۰۱ بوده و در شهرستان‌هایی که تعداد روستای گازدار شده بیشتری داشته‌اند آمار نصب انشعاب نیز بیشتر بوده به‌طوری‌که میزان نصب انشعاب در شهرستان چگنی ۹۷۶ انشعاب، شهرستان پلدختر ۷۳۲ انشعاب، شهرستان دلفان ۴۸۰ انشعاب و شهرستان الیگودرز ۲۴۲ انشعاب در طی این دو ماه بوده است.

گودرزی اضافه کرد: از ابتدای فعالیت این شرکت در استان لرستان در مجموع ۲۸۵ هزار و ۳۲۷ انشعاب نصب که ۱۷۰ هزار و ۱۸۸ انشعاب در بخش شهری و ۱۱۵ هزار و ۱۳۹ انشعاب در بخش روستایی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: رضایتمندی مشترکین و ارتقا سطح کیفی در ارائه خدمات برای مجموعه همکاران شرکت گاز لرستان جز مهم‌ترین اولویت‌ها است و امیدواریم بتوانیم در تمامی حوزه‌های گازرسانی اعم از شهری، روستایی و صنایع جزء و عمده استان، بیش‌ازپیش شاهد خدمت‌رسانی به هم استانی‌های عزیز باشیم.

انتهای پیام

نظر شما