شناسهٔ خبر: 57396181 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صدور ۱۴ پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی تکمیلی در استان قزوین

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در هشت ماهه گذشته ۱۴ پروانه بهره برداری در زمینه‌های مختلف کشاورزی در این استان صادر شده است.

صاحب‌خبر -

سید آبرودات مصلایی در این باره اظهار کرد: طی هشت ماهه گذشته ۱۴ پروانه بهره برداری با ظرفیت تولید ۵۳ هزار و ۸۳۸ تن و جذب مواد خام کشاورزی ۸۵ هزار و ۹۹۵ تن صادر شده است.

مصلایی یادآور شد: برای اجرای این واحد‌های تولیدی ۲ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال هزینه شده که با راه اندازی این واحد‌ها زمینه اشتغال برای ۲۸۱ نفر در منطقه فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروانه‌های بهره برداری در زمینه‌های بسته بندی تخم مرغ، بسته بندی عسل، تصفیه و بسته بندی کشمش، خوراک آماده طیور، آبزیان، فرآوری زیتون، سردخانه بالای صفر و کمپوست گیاهی است.

مدیر صنایع غذایی و تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همچنین طی همین بازه زمانی۳۳ جواز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت تولید ۴۷۲ هزار و ۹۰۸ تن و جذب مواد خام ۷۶۴ هزار و ۹۷۰ تن می‌باشد.

وی اظهار داشت: برای احداث این واحد‌های تولیدی بیش از ۲۲ هزار و ۷۷۹میلیارد ریال هزینه خواهد شد که با تاسیس آن‌ها اشتغال برای یک هزار و ۱۷۷ نفر ایجاد می‌شود.

مصلایی افزود: جواز‌های تاسیس صادر شده در زمینه‌های سیب زمینی نیمه آماده منجمد، سردخانه دو مداره، انواع میوه خشک، روغن خام زیتون، روغنکشی زیتون، بسته بندی مواد غذایی، خوراک آماده طیور و فرآوری و کنسرو زیتون است.

نظر شما