شناسهٔ خبر: 57396032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

صدور 14 پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی تکمیلی در استان قزوین

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طی هشت ماهه گذشته 14 پروانه بهره برداری در زمینه های مختلف کشاورزی در این استان صادر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید آبرودات مصلایی در این باره اظهار کرد: این تعداد پروانه های صادر شده با ظرفیت تولید53 هزار و 838 تن و جذب مواد خام کشاورزی 85 هزار و 995 تن صادر شده است.

مصلایی یادآور شد: برای اجرای این واحدهای تولیدی 2 هزار و 370 میلیارد ریال هزینه شده که با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای 281 نفر در منطقه فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروانه های بهره برداری در زمینه های بسته بندی تخم مرغ، بسته بندی عسل، تصفیه و بسته بندی کشمش، خوراک آماده طیور، آبزیان ، فرآوری زیتون، سردخانه بالای صفر و کمپوست گیاهی است.

مدیر صنایع غذایی و تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همچنین طی همین بازه زمانی۳۳ جواز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت تولید ۴۷۲ هزار و ۹۰۸ تن و جذب مواد خام ۷۶۴ هزار و ۹۷۰ تن می باشد.

وی اظهار داشت: برای احداث این واحدهای تولیدی بیش از ۲۲ هزار و ۷۷۹میلیارد ریال هزینه خواهد شد که با تاسیس آنها اشتغال برای یک هزار و ۱۷۷ نفر ایجاد می شود.

مصلایی افزود: جوازهای تاسیس صادر شده در زمینه های سیب زمینی نیمه آماده منجمد، سردخانه دو مداره، انواع میوه خشک، روغن خام زیتون، روغنکشی زیتون، بسته بندی مواد غذایی، خوراک آماده طیور و فرآوری و کنسرو زیتون است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما