شناسهٔ خبر: 57392345 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جام جهانی قطر| تیته: برزیل دارد نتیجه زحمات ۴ ساله‌اش را می‌گیرد

جام جهانی قطر- سرمربی تیم ملی برزیل از صعود سلسائو به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ ابراز خرسندی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی برزیل به لطف کسب پیروزی یک بر صفر برابر سوئیس در دومین دور از بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی 2022 جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را کسب کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که سلسائو ستاره اصلی خود نیمار را در بازی قبلی به دلیل مصدومیت از دست داد اما نبود ستاره پاری‌سن‌ژرمن خللی در برنامه‌های تاکتیکی تیته ایجاد نکرد و او به هدف اولیه خود که صعود به مرحله نهایی بود رسید.

تیته در پایان بازی بازی درباره تاکتیک‌هایش به خبرنگاران گفت: به لطف بازیکنانی که در اختیار داریم، ما از گزینه‌های تاکتیکی متنوعی برخوردار هستیم. این هم حاصل یک پروسه 4 ساله است که در کنار هم آن را ساخته‌ایم. پیروزی در بازی امروز هم حاصل این پروسه بود. الان وقت آن است که مزد 4 سال تلاش‌ و پیشرفت‌‌مان را بگیریم. بازیکنان ما با اینکه خیلی جوان هستند، از بازی در باشگاه‌های‌‌شان هم تجربه و درس می‌گیرند.

یکی از تغییرات مهم در ترکیب برزیل خروج رودریگو در اوایل نیمه اول و ورود لوکاس پاکتا به جای او بود در حالی که رودریگو در تنها گل بازی نقشی کلیدی داشت. تیته درباره این تعویض گفت: این یک تصمیم تاکتیمی بود و گاهی اوقات شرایط بازی به گونه‌ای پیش می‌رود که شما مجبور به اتخاذ چنین تصمیماتی می‌شوید. ما هم توانستیم جریانی که بازی داشت به سمت آن می‌رفت را پیش‌بینی کنیم.در کل بازی بسیار سخت بود. شاید در شرایط عادی پاکتا مورد استفاده قرار نمی‌گرفت اما شرایط بازی ایجاب کرد که از او استفاده کنیم.

یکی از صحنه‌های جالب بازی، خوشحالی احساسی تیته در کنار فرزندش ماتئوس باچی پس از گلزنی کاسمیرو بود که در نقش دستیار او هم در کادر فنی فعالیت دارد.

تیته در این باره گفت: همه می‌دانند که برای من ویژگی‌های انسانی و شخصیتی بسیار مهم هستند. شما قبل از ورزشکار بودن باید انسان باشید. من هم این را ترجیح می‌دهم. حالا ممکن است بعضی‌ها با من موافق باشند و برخی دیگر نه. پسرم مانند یک دستیار حرفه‌ای در کنار من کار می‌کند و من خوشحالم که او به من کمک می‌کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما