شناسهٔ خبر: 57390490 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رسانه اسرائیلی: تشکیلات خودگردان مانع از انجام عملیات ضد صهیونیستی جهاد اسلامی ‌شد

یک رسانه صهیونیست اعلام کرد، سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان با دستگیری شماری از فعالان جهاد اسلامی مانع اجرای عملیات ضد اسرائیلی آنها شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه اطلاع رسانی شبکه تلویزیونی کان اعلام کرد، سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان روز پنج شنبه گذشته با بازداشت شماری از فعالان جهاد اسلامی در جنین مانع اجرای چند عملیات ضد اسرائیلی توسط آنها شدند.

به گفته این رسانه عبری زبان، در جریان این عملیات سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان مقادیری سلاح و بمب‌‌هایی به وزن 10 کیلوگرم آماده انفجار را کشف کردند.

در این بین شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم درگزارشی خبر داد، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان طی روزهای اخیر نشستی با فرمانده‌های سرویس‌های امنیتی تشکیلات داشته و به آنها دستور مؤکد داده است که گروه‌های مسلح فعال در شمار کرانه باختری را در اسرع وقت کشف و متلاشی کنند.

ایهود یعاری تحلیل‌گر مسایل فلسطینی این شبکه در گزارش خود که امروز دوشنبه منشتر شد، تاکید کرد: عباس این تصمیم را بعد از آن گرفت که به این نتیجه رسید، تشکیلات خودگردان دیگر کنترلی بر اوضاع امنیتی شمال کرانه باختری نداشته و گروه‌های مسلح با هدایت حماست و جهاد اسلامی در حال از بین بردن تشکیلات خودگردان هستند.

براساس این گزارش، عباس در جمع فرماندهان سرویس‌های امنیتی به آنها دستور داد فورا زمینه بازگشت کنترل اوضاع در مناطق کرانه باختری به ویژه جنین و نابلس را فراهم کرده و در این زمینه از تمامی امکانات تشکیلات خودگردان و فتح استفاده کنند.

انتهای پیام/*

نظر شما