شناسهٔ خبر: 57387370 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جام جهانی قطر| سرمربی صربستان: اشتباهات‌مان نگذاشت برنده بازی شویم

جام جهانی قطر - سرمربی تیم ملی صربستان پس از تساوی شاگردانش برابر کامرون از آنه، این نتیجه را ناشی از اشتباهات آنها دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دراگان استویکوویچ سرمربی تیم ملی صربستان پس از تساوی 3-3 این تیم مقابل کامرون در دیداری از گروه G که در آن صرب‌ها 3 بر یک از حریف‌شان پیش افتاده بودند، به خبرنگاران گفت: امروز بدشانسی آوردیم. دو هافبک میانی‌مان ولیکوویچ و پاولوویچ مصدوم شدند و درخواست تعویض کردند و ما هم مجبور بودیم این کار را انجام دهیم. مصدومیت آنها برنامه‌های ما را تا حدودی تغییر داد. مصدومیت آنها ما را نگران کرده است. من از بابت نتیجه ناراحتم. بازیکنان ما واقعاً برای کسب پیروزی تلاش می‌کردند و به همین دلیل هم واکنش‌شان به گل خورده اول عالی بود به خصوص در صحنه گل سوم که یک شاهکار بود، مثل یک شعر فوتبالی. بعد از آن اما کامرون به لطف اشتباه بازیکنان ما دو گل مشابه زد.

استویکوویچ افزود: باید به کارمان ادامه دهیم. امشب بازی دوم گروه‌مان (میان برزیل و سوئیس) را تماشا خواهیم کرد و خب با توجه به شرایط جدول بدون شک امیدواریم که برزیل برنده باشد. باید واقع‌بین باشیم و عملکردمان را طبق آنچه رخ داد آنالیز کنیم. باعث تأسف است. همانگونه که گفتم بازی‌مان مقاطعی استثنایی داشت چون به طول کامل بر بازی تسلط داشتیم اما اشتباهاتی که مرتکب شدیم به بهای از دست دادن پیروزی تمام شد.

آخرین بازی صرب‌ها در مرحله گروهی جام جهانی مقابل سوئیس است در حالی که کامرون در آخرین بازی‌اش باید به مصاف تیم ملی برزیل برود.

انتهای پیام/

نظر شما