شناسهٔ خبر: 57385328 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خوش خدمتی تشکیلات خودگردان به اسرائیل با بازداشت دو جوان فلسطینی

یک رسانه رژیم صهیونیستی از خیانت جدید تشکیلات خودگردان به ملت فلسطین و مقاومت در کرانه باختری پرده برداشت و نوشت که تشکیلات خودگردان دو جوان فلسطینی را با ادعای بمب‌گذاری بازداشت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری امروز دوشنبه فاش کردند که تشکیلات خودگردان دو جوان فلسطینی را بازداشت کرده و مدعی است که این دو جوان از اعضای جهاد اسلامی بوده و قصد بمب­‌گذاری علیه رژیم اسرائیل را داشتند.

شبکه تلویزیونی «کان» همچنین مدعی شده است که تشکیلات خودگردان فلسطین موفق شده است یک سری عملیات بمب­‌گذاری توسط جنبش جهاد اسلامی در منطقه جنین را خنثی کند.

این نوع اقدامات و ادعاهای تشکیلات خودگردان نهایت تلاش آنهاست تا بتوانند شمال کرانه باختری را به کنترل و اختیار خود در بیاورند.

خبرگزاری «عربی21» در گزارش خود نوشت که جهت راستی‌آزمایی ادعاهای تشکیلات خودگردان و شبکه تلویزیونی کان با سخنگوی سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تماس گرفتیم، ولی سرلشگر «طلال دویکات» به تماس ما پاسخ نداد.

همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی از مهمترین موانع پیش روی ملت مبارز فلسطین در کرانه باختری است و گروه‌های مقاومت بارها از ابومازن (رئیس تشکیلات خودگردان) خواسته‌اند با پایان دادن به این خیانت‌های پرهزینه برای ملت فلسطین، دست مقاومت را در کرانه باختری باز بگذارد.

مناطق مختلف کرانه باختری شاهد تداوم عملیات نیروهای مقاومت در بیست و چهار ساعت گذشته بود، که توانستند یازده عملیات موفق علیه اشغالگران انجام دهند که شامل تیراندازی به سمت صهیونیست­‌ها، مقابله با هجوم شهرک‌نشینان، انهدام خودروهای آنها و همچنین درگیری و پرتاب سنگ بوده است.

مرکز اطلاع‌رسانی و آماری فلسطین موسوم به «معطی» که عملیات‌های مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگران را رصد و ثبت می‌کند، با اعلام این خبر نوشت که طی 6 روز (از 18 تا 24 نوامبر)، 224 عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری ثبت شده است.

رسانه‌های رژیم اسرائیل امروز دوشنبه در ارزیابی خود از عملیات‌های شهر قدس اشغالی که با سه انفجار صورت گرفت و طی آن دو صهیونیست کشته و 23 نفر زخمی شدند، گفتند که این عملیات‌ها به خوبی طراحی شده بود و دستگاه امنیتی این رژیم را غافلگیر کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما