شناسهٔ خبر: 57385231 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

سفر به کیش با هواپیما

رفتن به هر نقطه‌ای به وسیله هواپیما جذاب است و بدون شک سفر به کیش با هواپیما نیکی‌های زیادی دارد، با ما همراه باشید تا از این سفر بیشتر بدانیم.

صاحب‌خبر -

سلام نو _ سرویس گردشگری: سفر به کیش با هواپیما از جمله کارهایی است که انجام دادن آن نه تنها پشیمانی نمی‌آورد بلکه برای شمار زیادی از مسافران تجربه خوب و مطلوبی محسوب می‌شود ناگفته نماند که سفر به جزیره زیبا و دیدنی کیش با هر وسیله‌ای بی‌نظیر خواهد بود و تفاوت هواپیما با دیگر وسیله‌هایی که ما را به کیش می‌رساند در مدت زمانی است که برای جابه‌جایی صرف می‌شود و برای مسافری که وقت چندانی ندارد یا تمایل دارد تا بیشتر زمان خود را صرف گشت‌وگرد، استراحت، تفریح و خرید در جزیره کند این نوع سفر بهترین گزینه ممکن است.

زمان مناسب سفر به کیش

زمان مناسب سفر به کیش با هواپیما توسط گردشگر و مسافر تعیین می‌شود و به عوامل مختلفی بستگی دارد، از این رو با در نظر گرفتن شرایط، محل اقامت، زمانی که سوئیت و اتاق خود را تحویل می‌گیرید (به طور معمول ساعت ۱۴ تحویل داده می‌شود) و کار شخصی می‌توان بهترین زمان برای شروع سفر را مشخص نمود. بسیاری برای سفر به نقطه‌ای ترجیح می‌دهند تا در فصلی که شرایط آب‌وهوایی معتدل و مطلوب است آنجا را ببینند و گردشگرانی نیز برای دیدن یک مقصد ترجیح می‌دهند آن را در حالتی غیر توریستی تجربه کنند از این جهت نیز زمان مناسب سفر به مسافر و شرایط خاص او بازمی‌گردد.

فصل مناسب برای سفر به کیش با هواپیما از نظر شمار زیادی از مسافران و گردشگران با توجه به شرایط معتدل آب‌وهوایی که در فصول سرد سال در کیش وجود دارد، از اواسط پاییز تا اوایل بهار توصیف می‌شود به این دلیل که در این بازه زمانی دمای هوا گرم است و رطوبت به نسبت فصول گرم کمتر. این در حالی است که از دید بسیاری فصل مناسب و مطلوب برای سفر به کیش در ایامی مانند تعطیلات نوروز و تابستان است چرا که در این مدت جشنواره‌های مختلفی برگزار می‌شود و کیش حال و هوای جذابی دارد.

سفر به کیش با هواپیما

در سفر به کیش با هواپیما حتما توجه کنید که این جزیره در اقلیم گرم و مرطوب قرار دارد و میانگین رطوبت سالانه در آن ۶۰ درصد و علاوه بر این ساعات آفتابی در طی سال به نسبت دیگر جزیره‌های اطراف بیشتر است و همین امر سبب می‌شود تا تابستان‌هایی با دمای خیلی گرم و رطوبت بالا داشته باشد. در هر صورت و هر زمانی که به کیش سفر کنید نیاز چندانی به لباس‌های سنگین و ضخیم نخواهید داشت و مناسب‌ترین لباس‌ها در سفر به این جزیره شگفت‌انگیز لباس‌های نخی، آزاد و سبک هستند.

سفر با هواپیما به جزیره کیش

سفر با هر وسیله‌ای جذاب است و سفر به کیش با هواپیما خاص و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد چرا که از بسیاری شهرها می‌توان به کیش پرواز داشت و در صورتیکه از تهران با هواپیما قصد سفر به کیش را داشته باشید نیاز است بدانید این سفر در شرایط مساعد آب‌وهوایی یک ساعت و چهل و پنج دقیقه به طول می‌انجامد چرا که بایستی هواپیما مسافتی ۱۰۴۳ کیلومتری را بین این دو نقطه طی کند. گفتنی است که سفر با هواپیما ویژگی‌هایی دارد از جمله سریع رسیدن به مقصد و این موضوع برای تعداد زیادی از مسافران اهمیت دارد به این دلیل که ممکن است از مبدأ تا جزیره با وسایل دیگری نظیر قطار و اتوبوس حتی ماشین شخصی زمان بیشتری صرف شود.

سفر به کیش با هواپیما

در سفر به کیش با هواپیما این مورد را در نظر بگیریم، به همان میزان که مدت زمان کمتری برای رسیدن به جزیره کیش صرف می‌شود به همان میزان هزینه این نوع سفر به نسبت دیگر وسیله‌ها بیشتر است اما برای بسیاری از مسافران صرفه دارد. خوشبختانه برای خرید بلیط هواپیما می‌توان به سایت‌های معتبر مراجعه نمود و بدون حضور در آژانس‌های مسافرتی ساعت و صندلی پرواز را تعیین نمود و وقت سفر نیز دو ساعت پیش از حرکت در فرودگاه حاضر شد. حین سفر با هواپیما به مقصد کیش می‌توان از کتاب‌هایی با نسخه فیزیکی یا الکترونیک استفاده کرد و در مدت پرواز به موسیقی مورد علاقه خود گوش داد.

برای خرید بلیط و سفر به کیش با هواپیما می‌توان از ایرلاین‌های ماهان، کیش ایر، چابهار ایر، ساها، وارش، آتا، قشم ایر، تابان، ایران ایر و ایران ایرتور استفاده کرد و لازم به ذکر است به مقصد کیش از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، کرمان، اهواز، تبریز، بوشهر و رشت پرواز انجام می‌شود. در فرودگاه بین‌المللی کیش خدمات VIP و CIP، خرید بلیط، اطلاعات گردشگری، اشیا گمشده و جامانده، خدمات پارکینگ، خدمات حمل و نقل، خدمات بانک، خدمات پزشکی، خدمات بار و رستوران و کافی شاپ به خوبی استفاده کرد چرا که این فضاها مانند دیگر فرودگاه پیش بینی شدند. نکته نهایی و حائز اهمیت این که سفر هوایی به جزیره کیش به وسیله ایرلاین‌های متفاوت با کلاس‌های مختلف ارائه می‌شود و می‌توان با توجه به بودجه‌ای که برای رفت و آمد در سفر در نظر گرفته شده از هر یک از این کلاس‌ها استفاده کرد.

سفر به کیش با هواپیما

نظر شما