شناسهٔ خبر: 57384430 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

پلمب شش مرکز مداخله گر پزشکی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پلمب شش مرکز مداخله گر پزشکی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی،دکتر کاظم غفاریان اظهار کرد: از این تعداد دو مرکز در حوزه پوست و زیبایی در شهر گلبهار فعالیت غیر مجاز داشتند که پس از مراجعه کارشناسان نظارت بر درمان و فراهم‌اوردن مستندات و بازدید نامحسوس نسبت به پلمب آن اقدام شد.

وی با بیان اینکه 4 مرکز دیگر نیز که در مشهد و در حوزه زیبایی فعالیت داشتند شناسایی و پلمب شد خاطر نشان کرد: در یکی از این مراکز فردی با داشتن مدرک دیپلم خود را پرستار معرفی کرده واقدام به تزریق ژل وبوتاکس در یک سوئیت مسکونی می کرد که برخورد قانونی با وی صورت گرفت.

دکتر غفاریان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 65 مرکز غیر مجاز مداخله گر سلامت پلمپ شده است بیان کرد: پرونده این مراکز به مراجع ذیصلاح قضایی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه حوزه پوست و زیبایی بیشترین حجم مداخله گران درمان را شامل می شود که از ابتدای امسال تا کنون با آن برخورد شده است اظهار کرد: عموم مردم در صورت مشاهده تخلف، موارد را به سامانه ۱۹۰ یا سامانه جامع نظارت دانشگاه اطلاع دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما