شناسهٔ خبر: 57367559 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

حجت الاسلام قریشی:

فضای مجازی اختلاف بین علمای شیعه و سنی را القاء می کند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: خوشبختانه در استان صمیمیت و الفت بین علماء شیعه و سنی نسبت به سایر استان‌ها بیشتر و بهتر است، اما متاسفانه فضای مجازی به‌گونه ای القاء می‌کند که در بین علما اختلاف وجود دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در دیدار با سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ضمن تقدیر از زحمات نیروهای امنیتی در حوادث و اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: در دو ماه گذشته سپاه، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات در کف میدان در حال تأمین امنیت مردم بوده و هیچ استراحتی نداشتند و بنابراین جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به موضع گیری‌های اخیر برخی گروه‌ها در استان گفت: در استان صمیمیت و الفت بین علماء شیعه و سنی نسبت به سایر استان‌ها بیشتر و بهتر است،اما متاسفانه فضای مجازی به‌گونه ای القاء می‌کند که در بین علما اختلاف وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی و امام جمعه ارومیه، افزود: متاسفانه رسانه‌های ضد انقلاب در فضای مجازی در بیشتر موارد،  واقعیات جامعه را وارونه جلوه می‌دهند و تعداد 200 نفر از یک جامعه سه هزار نفری را به اسم کل آن جامعه می‌نویسند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی در پایان با اشاره به لزوم آگاه‌سازی بیشتر مردم گفت: شورای روحانیت ارومیه آماده تعامل بیشتر با نیروهای نظامی در جهت آگاه سازی بیشتر مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما