شناسهٔ خبر: 57367257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کارگروه ویژه برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی تشکیل شد

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از تشکیل کارگروه ویژه برای اجرایی کردن دستور ویژه ریاست محترم قوه قضائیه برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان، گفت: در پی پیروزی غرورآفرین تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی ریاست معظم قوه قضائیه با هوشمندی و با رافت اسلامی شیرینی پیروزی ملی پوشان را بر کام مردم دوچندان نمود و دستور ویژه ای برای مساعدت و ارفاق قانونی به زندانیان حوادث اخیر صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان اضافه کرد: برای بهتر اجرایی کردن دستور ویژه ریاست معظم قوه قضائیه کارگروهی متشکل از روساء دادگستری ها، دادستانها و مدیران زندانها در سطح استان و در حوزه های قضایی تشکیل شده است تا در سریعترین زمان ممکن و با حضور در زندانها با بررسی مورد به مورد پرونده ها تصمیمات شایسته و مسرت بخش برای خانواده های زندانیان و مردم اتخاذ گردد و این افراد به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

عتباتی در پایان با تحسین این تصمیم به موقع و هوشمندانه ریاست محترم قوه قضائیه ، زمان شناسی ایشان را بسیار ارزشمند عنوان و ابراز امیدواری نمود در روزهای آتی تعدادی از این بازداشتی ها آزاد و به نزد خانواده خود بازگردند.

پایان پیام/ع

نظر شما