شناسهٔ خبر: 57365220 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استقبال مفتی عمان از نوع برخورد مسلمانان با خبرنگاران صهیونیست در قطر

مفتی پادشاهی عمان از نوع برخورد مسلمانان با خبرنگاران صهیونیست در حاشیه رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر، استقبال کرد.

صاحب‌خبر -

شیخ احمد بن حمد الخلیلی با انتشار توئیتی از مخالفت هواداران تیم‌های فوتبال کشور‌های عربی با تعامل با رسانه‌های اسرائیلی در جام جهانی استقبال کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، مفتی پادشاهی عمان نوشت: از همه کسانی که تعامل با صهیونیست‌های اشغالگر را در قطر رد کردند، چه برادران قطری و چه بقیه عرب‌ها و مسلمانان تقدیر می‌کنیم. زیرا حاضر نشدند با آن‌ها مسامحه کنند و به آن‌ها گفتند که اشغالگر هستند و هیچ حقی ندارند و این موضوع نشان می‌دهد که اوضاع امت اسلامی همچنان خوب است.

خبرنگاران روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت تاکید کردند در قطر شاهد مخالفت شهروندان عرب و مسلمانان با این رژیم بودند.

این خبرنگاران در گزارش مفصلی افزودند، یک شهروند قطری حاضر به گفتگو با ما نشد. فلسطینیان، ایرانیان، قطریها، مغربی‌ها، اردنی‌ها، سوری‌ها، مصری‌ها و لبنانی‌ها با چشمان پر از نفرت به آن‌ها نگاه می‌کنند و به آن‌ها دشنام می‌دهند. آن‌ها می‌خواهند ما را از روی زمین محو کنند. هر آنچه مربوط به اسرائیل است، نزد آن‌ها نفرت عمیق ایجاد می‌کند. اما با احساس بسیار بدی، اینجا را ترک خواهیم کرد.

جام جهانی

این در حالی است که تصاویری از یک هواداران تیم ملی عربستان منتشر شد که حضور یک خبرنگار صهیونیست را رد می‌کند و نشانه‌های ناراحتی در چهره این خبرنگار آشکار است.

این تماشاگر عربستانی خطاب به خبرنگار صهیونیست گفت: «فقط فلسطین وجود دارد و اسرائیل وجود ندارد. ما از تو در اینجا استقبال نمی‌کنیم. اینجا قطر و کشور ماست. به تو در اینجا خوشامد نمی‌گوییم. اسرائیل وجود ندارد و فقط فلسطین وجود دارد.»

خبرنگاران روزنامه یدیعوت آحارونوت گفتند در قطر فهمیدند تا چه اندازه اسرائیل در جهان عرب منفور است.

نظر شما